Ακυρώσαμε απόπειρα κοινωνικής νομιμοποίησης του φασιστικού λόγου στην περιοχή μας

dscn0064

Η Πρωτοβουλία Αναρχικών Αιγάλεω παίρνει με τιμή όλη τη ευθύνη ακύρωσης της εκδήλωσης του “Συμβουλίου Νέων Αιγάλεω” στο δημαρχείο Αιγάλεω με θέμα “Νέα Γενιά: στο προσκήνιο ή στο περιθώριο” με προσκεκλημένους μεταξύ άλλων και τον φασίστα Άδωνι Γεωργιάδη. Πήγαμε στην θλιβερή αυτή επίδοξη εκδήλωση, εξαρχής φωνάξαμε , εξοργιστήκαμε, εξηγήσαμε, απαιτήσαμε τον εξοστρακισμό του φασιστικού ασπόνδυλου, στήσαμε πηγαδάκια, ξεδιπλώσαμε την επιχειρηματολογία μας και εν τέλει αποτρέψαμε την κοινωνική νομιμοποίηση του νεοφασιστικού Λόγου στην περιοχή μας. Δεν μπορούν τα κατ’ επίφασιν “Συμβούλια Νέων”, αυτά τα θλιβερά σύνολα κάποιων ματαιόδοξων πολιτικοειδών έμμισθων θαμώνων του facebook να περνάνε απο το παράθυρο όλα όσα η αιματοβαμμένη ιστορία της περιοχής μας έχει πετάξει έξω από την πόρτα. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε τον ξενοφοβικό Λόγο, ακόμη κι αν κραδαίνει το “βουλευτικό κύρος”, εμείς που έχουμε ζήσει και ζούμε σε μια πόλη που έχει κτιστεί από μετανάστες. Χαιρόμαστε για την ακύρωση, χαιρόμαστε για τα πηγαδάκια που στηθήκανε μετά την ακύρωση της εκδήλωσης και πιστεύουμε ότι ο πραγματικός διάλογος άρχισε μετά την πανικόβλητη φυγή του φασιστοειδούς Άδωνι.
Πάμε γι’ άλλα!
Κι ας έχουν υπόψη τους μερικά ανθρωποειδή ότι όταν θεωρούνται ανεπιθύμητοι σημαίνει ότι είναι ανεπιθύμητοι…

[kaltura-widget wid=”bcepfabjio” width=”410″ height=”364″ addpermission=”2″ editpermission=”2″ align=”center” /]

[Δευτέρα 1/12/08 και ώρα 3μμ: Πριν λίγες ώρες σε εκπομπή του ο διάσημος πλασιέ βιβλίων και εκπρόσωπος του φασιστικού λόγου στο κοινοβούλιο, Άδωνις Γεωργιάδης, περιέγραψε την χτεσινή μας παρέμβαση με δικά του λόγια. Μεταξύ άλλων, τον βρίσαμε χυδαία (από πότε ο συγκεκριμένος θεωρεί τη λέξη “φασίστα” χυδαία βρισιά κι όχι φιλοφρόνηση;) , απειλήσαμε ότι θα δείρουμε τους παρευρισκόμενους (ήμαρτον!), επιτεθήκαμε στο πάνελ (και ξανά ήμαρτον) και είπαμε τον Κουβέλη ξεφτίλα (δεν τον είπαμε ξεφτίλα, απλά είμασταν απαξιωτικοί για την παρουσία του στο πάνελ). Και για το κερασάκι στην τούρτα σπάσαμε τζαμαρίες (και ξανά μανά ήμαρτον!) και γράψαμε συνθήματα στους τοίχους της αίθουσας όπου γινόταν η εκδήλωση (και τέλος, ήμαρτον!). Κι όλα αυτά από 15 “κωλόπαιδα” (sic)
Μάλιστα! Η βλακεία και η διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι, έτσι κι αλλιώς, ίδιον των άθλιων εκπομπών αυτού του ανθρωποειδούς και όσοι τον παρακολουθούν είναι άξιοι της μοίρας τους. Από κει και πέρα, με τις δηλώσεις του αυτές επιβεβαιώνει και στους ελάχιστους αμφισβητούντες -και παρόντες στην συγκεκριμένη εκδήλωση- τους λόγους που δεν επιτρέψαμε στο υποκείμενο αυτό να ξεράσει πάνω στην ιστορία του τόπου μας… Αυτοί -και πολλοί άλλοι στο Αιγάλεω- θα ξέρουν πια…]

26 thoughts on “Ακυρώσαμε απόπειρα κοινωνικής νομιμοποίησης του φασιστικού λόγου στην περιοχή μας”

  1. Etsi bravo. Kala kanate. Kapoios prepei na provallei kai ligi antistasi giati kaneis de deixnei na enoxleitai apo kati skoulikia san ton georgiadi kai siga-siga ginontai kai koinonika apodektoi. An kataferate na ton kanete na min ksanarthei sto Aigaleo toulaxiston, tote aksizei ton kopo.

  2. Είμαι κάτοικος του Αιγάλεω, εδώ και 43 χρόνια. Γεννήθηκα στο Αιγάλεω. Η γειτονιά μου είναι γεμάτη από σπίτια μεταναστών (Αλβανοί, Πακιστανοί κτλ). Ζούμε όλοι μαζί, Έλληνες και μετανάστες, με την παραδοσιακή έννοια της γειτονιάς, και ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Το Αιγάλεω είναι γεμάτο από τέτοιες γειτονιές. Αυτό είναι το Αιγάλεω, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι. Εξοργίστηκα, όταν, ετεροχρονισμένα (δεν ήξερα τότε για το blog σας) έμαθα για την περσινή συγκέντρωση κάποιων (λίγων ευτυχώς) αιγαλιωτών στον Αγ. Σπυρίδωνα που ήθελαν, λίγο πολύ, να φύγουν οι μετανάστες από την περιοχή. Γιατι; Οι μετανάστες είναι το πρόβλημα μας; Τι μας έκαναν; Μόνο αυτοί κλέβουν; Εδώ δεν κοιτάμε τους από πάνω που μας κλέβουν χοντρά. Αλλά έτσι ήταν πάντα ο άνθρωπος. Ήξερε να τα βάζει μόνο με τους κατώτερούς του, τους εξαθλιωμένους. Κάτοι τέτοιοι “άνθρωποι” είναι που ψηφίζουν τον Καρατζαφέρη και το κόμα του για να βγαίνει όλο καμάρι και να λέει ότι εκπροσωπεί τον ελληνικό λαό. Μας παραπλανούν με το δήθεν λαϊκό προφίλ τους και εμείς σαν τα ζώα τους ψηφίζουμε. Καλά του κάνατε.

    Υ.Γ.: Ξέφυγα λίγο από το θέμα πλατιάζοντας αλλά είναι πρώτη φορά που γράφω κάποιο σχόλιο (παρ’ όλο που παρακολουθώ το blog καιρό τώρα).

    Μπορεί σε κάποια θέματα να διαφωνούμε αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τις ανιδιοτελείς προθέσεις σας και το πείσμα που χαρακτηρίζει τη δραστηριότητά σας.
    Σας εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας, τόσο στο Αιγάλεω όσο και στην Πέτρου Ράλλη (πρώτη φορά από εσάς έμαθα το τι γίνεται στο Αλλοδαπών).

    Α.Π.

  3. Ο Μπουμπούκος μόνο στο στούντιο ξέρει να γκαρίζει. Τώρα έκανε το προβατάκι 😛

  4. Οδυσσέας
    _________

    Μπράβο παιδιά, είδα πριν 3-4 μέρες την αφίσα για την “εκδήλωση” αυτή και μόνο που δεν έκανα εμετό. Το.ΣΥΝ.,Παπακώστα,Ξενογιαννακοπούλου,Γεωργιάδης,όσο διάβαζα προς τα κάτω τόσο πιο πολύ τα’παιρνα με το θράσος των “εκπροσώπων” του ΤΟ.ΣΥΝ. να οργανώσουν κάτι τέτοιο.

    Αν και πιστεύω η σαπίλα της υπόθεσης δεν είναι μόνο η πρόσκληση του Γεωργιάδη, αλλά ο ίδιος ο θεσμός του ΤΟΣΥΝ, ο τρόπος δράσης του και η αηδιαστική και εντελώς “προλεπόμενη” προσήλωση του στο κατεστημένο καθώς και το ΣΥΝΟΛΟ των προσκεκλημένων.

    Σίγουρα, περιμέναμε από τους διαφωτιστές των κομμάτων για να μάθουμε για το αν η “νέα γενιά είναι σο περιθώριο ή όχι.

    Έστω και με μόνη αφορμή το Γεωργιάδη χαίρομαι που ακυρώθηκε αυτό το τσίρκο αποκομιδής κομματικών ενσήμων και επίδειξης “προβλεπόμενου” προβληματισμού.

  5. ακομα και αν προσεγγισουμε το θεμα απο τα στενα πλαισια της πολιτικης ορθοτητας,η παρουσια και μονο του αδωνι-σπυρου στο αιγαλεω,συνιστα απο μονη της μια θεμελιωδη αντιφαση.το αιγαλεω ειναι μια περιοχη που φτιαχτηκε και κατοικειται απο μεταναστες.οι νεοι του αιγαλεω(και οχι αιγαλεου οπως ειπε στην εκπομπη του ο ημιμαθης αρχαιοπληκτος βιβλιοπωλης),ειναι παιδια εσωτερικων μεταναστων,αλβανων,πακιστανων,ιρακινων,
    ρωσων,τσιγγανων,και
    καθε αλλης φυλετικα διαχωρισμενης “φαρας” , τα οποια ο αδωνις και οι “συναγωνιστες “του ,θεωρουν μιασματα για την ελληνικη εθνικη ταυτοτητα.πως ειναι λοιπον δυνατο να μιλησει για τη νεολαια του αιγαλεω ενας “δημοκρατικα εκλεγμενος” φασιστας,τη στιγμη που το αιγαλεω πρεσβευει καθετι που αυτος απεχθανεται;σε ενα τοπο που ειναι ταυτισμενος με τη παρουσια μεταναστων,την κοινωνικη εξαθλιωση,τη κοινωνικη αντισταση,ο καθε γρυλλιζων φασιστας ειναι ανεπιθυμιτος απο ολους μας…

  6. μπραβο παιδια
    εγω να εστιασω στο θρασος που ειχε ο κουβελης να κατσει στο ιδιο τραπεζι με τον αδωνακο
    κανω ανατυπωση το ποστ
    αναφεροντας ομως ως πηγη το μπλογκ σας

  7. Αιγαλέου;;;;;;;;;;χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχα.

  8. “ηρθαν 15 ανθρωποι και απαγορευσαν με το ετσι θελω σε εναν εκλεγμενο βουλευτη της ιδιας περιφερειας-γιατι ειμαι βουλευτης της Β Αθηνων αρα και της περιοχης του ΑΙΓΑΛΕΟΥ(!),απηγορευσαν ….”

    αποσπασμα απο τον καταγγελτικο λογο του, -στο ασφαλες γι αυτον- τηλεπαραθυρο της εκπομπης του.τα σκονισμενα λεξικα που δινει δωρο με τα βιβλια για τους κομμουνιστοσυμμοριτες,μαλλον γραφουν οτι το αιγαλεω κλινεται σαν ουσιαστικο…το αιγαλεω,του αιγαέου,τοις αιγαλεοις,τα αιγαλεα…

  9. απορώ πώς γίνεται άνθρωποι ντεμέκ αντιφασίστες να μετέρχονται φασιστικές μεθόδους όπως ο τραμπουκισμός, η λογοκρισία, ο ετσιθελισμός και να μιλούν για νιομιμοιποίηση(!) εκλεγμένου βουλευτή!!! έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια οι άνθρωποι! με το μυαλό τους νομίζουν ότι ζουν ακόμη στην εποχή του πολιτικού τους προτύπου, του Χίτλερ ή του Στάλιν!

  10. μια ερωτηση για τον φιλο απο πανω
    που μιαλει για σταλιν κ χιτλερ
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ ειναι το μικρο σου ονομα ή το επιθετο;
    (κοφτε αυτες τις παπαριες που λετε μια ζωη ολοι οι αμετοχοι κ πουθεναδες…)

  11. ανώνυμος είναι το μεσαίο μου όνομα. εσένα σαμουράι είναι τοόνομά σου ή το πατρώνυμό σου; άσε μας ρε φίλε που ακυρώσατε την νομιμοποίηση του φασισμού. πρώτα πρώβτα εσάς ποιος σας νομιμοποίησε; σεις εκπροσωπείτε το Αιγάλεω με το έτσι θέλω; τι είστε; οι νονοί του Αιγάλεω; και δεύετερον με αυτό που κάνατε συμβάλατε στον εκφασισμό της δημόσιας ζωής. δεν έχουμε ανάγκη από δέκα προστάτες-νταβατζήδες-νονούς να μας νομιμοποιεί.

  12. Βρε καλως τα φασιστάκια!!!Καιρό είχατε να μπείτε στο μπλογκ.
    Μήπως εσύ ανώνυμε εκπροσωπείς το Αιγάλεω;Γιατί πως αλλιώς να ερμηνεύσουμε το πρώτο πληθυντικό;Και ποιοί είστε εσείς;
    Αντε σιγά σιγά στην τρύπα σου πάλι γιατί ξεχάστηκες.

  13. Συγχυσμένε δημοκράτη φασίστα από πάνω, άνοιξε λίγο το κεφάλι σου και προσπάθησε να αντιληφθείς πως κοινωνικό δεν είναι μόνο το θεσμικό. Με τους νονούς, τα κωλόμπαρα, τη γάδα και κάθε εκλεκτό “κοινωνικό” κομμάτι τέτοιας ποιότητας και πρακτικής, έχουμε πολύ καλά υπόψη ποιοι τα έχουνε καλά. Για να ξυπνάνε κάθε πρωί με τη τσίμπλα στο μάτι στα έδρανα της βουλής και να το παίζουν δημοκράτες.
    Γεια στα χέρια των 15.
    Υπάρχουν πολλοί ακόμη … 15, 30, 46, 162, 397, 581,… σε κάθε γειτονιά για να αντιληφθείτε πως κοινωνία δεν είναι η βουλή και το τηλεάστυ. Ούτε η Α1 και το μέγαρο στην Κατεχάκη. Για να σας “νομιμοποιούν”.

  14. Συμφωνώ και εγώ σε αυτό στον τρόπο αντιμετώπισής σας.
    Γράψτε πότε θα έχετε ΕΣΕΙΣ συζήτηση να έλθω με καραμπίνα να την ακυρώσω!!!
    Και μετά, μιλάτε για Δημοκρατία! Και για ελευθερία!
    Για σας η ελευθερία είναι ν’ακούγεται ό,τι σας αρέσει!
    Φ-Α-Σ-Ι-Σ-Τ-Ε-Σ!

  15. αυτο το να γράφει ένας φασίστας σαν 2-3 διαφορετικοί είναι απίστευτο….

  16. Ναι, μάλιστα, θα έρθεις με καραμπίνα, και τώρα θέλεις να μας πείσεις πως εσύ είσαι ο “δημοκράτης” κι εμείς “φασίστες”; Αλήθεια, καταλαβαίνεις τί γράφεις; Αλήθεια καταλαβαίνεις πως επιβεβαιώνεις το ιστορικό σου παρελθόν; Αλήθεια σου έχουνε πει πως εκτείθεσαι ανεπανόρθωτα; Αλήθεια μήπως να το ξανασκεφτείς να έρθεις με καραμπίνα σε μία εκδήλωση αναρχικών; Αλήθεια μήπως σκέφτεσαι να πάρεις μαζί σου εκτός από την καραμπίνα και κανα 35άρι;
    Για να καταλάβουμε κι εμείς πως είσαι ένας αγνός κοινοβουλευτικός δημοκράτης.
    Αλλά τί σε ρωράω τώρα;
    Είπαμε πως θα έρθεις με την καραμπίνα και το μανδύα της Δημοκρατίας.

  17. Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο, σε πολύπαθες περιοχές της Β’ Αθήνας όπως είναι το Αιγάλεω, να βγάζουμε δεξιούς δημάρχους και να εκλέγουμε εκολαπτόμενα “φασιστοειδή όντα” στα ΤΟΣΥΝ που οραματίζονται να γίνουν οι επόμενοι τοπικοί “άρχοντες”.Είναι πραγματικά κρίμα να περνάνε γενιές και γενιές νέων ανθρώπων που ωθούνται μακρυά από την πολιτική, η οποία καθορίζει τελικά τα πάντα, και να μένουν να ασχολούνται με τα κοινά στην πλειοψηφία τους άνθρωποι χωρίς αξίες,χωρίς ιδανικά και άνθρωποι που λειτουργούν μονάχα για το προσωπικό τους συμφέρον.

  18. Ανώνυμε με την “καραμπίνα”, οι απόψεις δεν είναι κινηματογραφικό έργο, ούτε ζωγραφική, ούτε φωτογραφία, δεν είναι αισθητικό αποτέλεσμα για να αρέσουν ή όχι. Οι πολιτικές απόψεις έχουν περιεχόμενο, ιστορικές καταβολές και στην προκειμένη περίπτωση υποστηρίζουν πολύ αίμα, πόνο και καταπίεση. Αν ερχόταν ένας εκπρόσωπος των ναζί, την εποχή λίγο πριν μας κηρύξουν τον πόλεμο, για να μας εκφράσει τις απόψεις του σύμφωνα με τις οποίες δίκαια έχουν σφαχτεί άλλοι λαοί κομίζοντας συνάμα μια επιχειρηματολογία υποταγής, μην πεις τώρα ότι θα είχες αυτιά για να τον ακούσεις.
    Στο Δημαρχείο Αιγάλεω άποψή μου είναι ότι κάποιοι αρνήθηκαν να ακούσουν και να ανεχθούν ένα κήρυγμα μίσους, μισαλλοδοξίας, φασισμού και ρατσισμού στο όνομα της απλής ανθρωπινότητας κι όχι της όποιας δικής τους ή άλλης Δημοκρατίας.
    Την ελευθερία του λόγου δεν μπορούν κάποιοι, όπως οι φασίστες, να την επικαλούνται για να εκφράσουν την επιβολή της κατάργησής της. Τελικά,έτσι όπως σκέφτεσαι την καραμπίνα την έχεις ήδη στρέψει στον εαυτό σου.

  19. Είστε κρυφοφασιστάκηδες τελικά εσείς οι αναρχικοι. Ίσως έχετε οιδιπόδειο με τα χρυσαυγά. Σχέση αγάπης μίσους και έτσι.

    Αν δεν είσαι μαζί μας, είσαι φασίστας και εναντίον μας.

    Οξω!.

    Μετα αν ό άλλος λέει οτι “εγω το βλέπω σαν μια παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο” τότε και εγώ το βλέπω σαν παρτούζα. όπως θέλει το βλέπει ο καθής, αλλά μην μου χαλάς την παρτούζα.

    Και οι μπατσοι αν σκάσουν στο σπίτι σου βραδυνιάτικα και σου σπάσουν την πόρτα και σε τρέχουν, ε και αυτοί θα πούν οτι την είδαν την φάση σαν ” μερικοί αγανχτισμένοι αστυφύλακες θέλησαν να δείξουν έμπρακτα την αντίθεση τους στην άσχημη φάτσα του κυριού, και έτσι την ακυρώσανε κάνοντας ότι κάνανε”.

    Γαμώ την διαλεκτική σας, ένας Ντοστογιέφσκυ σας χρειάζεται.

  20. Γιάννη από τα χανιά είσαι απλά χαζός…δεν αξίζει ούτε καν απάντηση το σχόλιο σου.

  21. Γιάννη από τα Χανιά και οι εργαζόμενοι που καταλαμβάνουν τα εργοστάσια για να διεκδικήσουν τις αποζημιώσεις τους είναι κρυπτοφασίστες γιατί εμποδίζουν το αφεντικό τους να χειριστεί την περιουσία του όπως θέλει, και οι διαδηλωτές είναι κρυπτοφασίστες γιατί κλείνουν το δρόμο και δεν αφήνουν τους εποχούμενους να περάσουν, και οι κοπέλες που πλακώνουν στο ξύλο τους επίδοξους βιαστές τους είναι κρυπτοφασίστριες γιατί δεν κάνουν διάλογο πρώτα… Όπως το βλέπει κανείς λοιπόν;
    Όταν οι άνθρωποι δεν σκέφτονται για να αποκτήσουν κριτική θέση απέναντι στην πραγματικότητα, τότε αραδιάζουν ό,τι το σύστημα τους έχει βάλει στο κεφάλι. Ο φασισμός είναι ένα σύστημα ιδεών που βασίζεται σε δύο πυλώνες: τον εθνικισμό και το ρατσισμό. Οπότε η κίνησή μας δεν έχει σχέση με φασισμό ούτε φυσικά και με τα Χρυσά Αυγά. Η κίνηση μας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, ας πούμε, ως “ολοκληρωτική” αν δεν ήταν απλώς ένα κομμάτι του κοινωνικού και ταξικού ανταγωνισμού. Που χαρακτηρίζεται από την διαλεκτική με τους αντικρουόμενους πόλους να ασκούν δυναμική αντίθεση μεταξύ τους. Το δημαρχείο λοιπόν Αιγάλεω ήταν απλά ένα σημείο όπου ασκήθηκε αυτή η δυναμική αντίθεση…
    Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί είναι προσπάθειες κάποιων αδαών να ερμηνεύσουν την πραγματικότητα κατά πως θέλει η ιδεολογία τους ή η επιτηδευμένη τους δημαγωγία.

    ΥΓ. Όχι δεν σε πετάμε έξω. Είσαι ένα λαμπρό δείγμα ημιμάθειας και λαϊκού εξυπνακισμού. Σε κρατάμε εδώ για να σε βλέπει ο κόσμος.

  22. Χαζέ Γιάννη μη γαμάς ένα πράγμα που δεν καταλαβαίνει τί είναι. Όπως εξήγησε και ο σύντροφος πιο πάνω είναι άλλο πράγμα η διαλεκτική κι άλλο ο διάλογος. Είδες τί παθαίνει ο άνθρωπος όταν εκτίθεται εκεί που δεν πρέπει; Κι αυτόν τον έρμο τον Ντοστογιέφσκι τί τον επικαλείσαι; Αναρχικιά είχε ερωτευτεί, μηδενιστές λάτρεψε πριν αυτοκαταρρακωθεί από θρησκεία και τσαρισμό.
    Γιαννάκηηηη! Περαστικά αγόρι μου!

  23. Είστε παιδιά που τους φταίνε όλα, φοβάστε το διάλογο και μένετε στα χιλιοειπομένα περί φασιστοκουλτούρας των άλλων.

    Αρχηγοί της πιάτσας…φασίστας είναι όποιος δεν επιτρέπει στον άλλο να εκφραστεί, όποιος φωνάζει για να ακουστεί.

    Δε φταίτε εσείς που ζείτε έτσι, φταίτε εσείς που δε μαθαίνετε να ζείτε.

    Τα πηγαδάκια και οι συζητήσεις στα σκαλιά του “μουσείου” είναι όμορφα, αλλά δεν είναι άνοιγμα στη κοινωνία. Είναι συζήτηση φίλων.

    Είσαι έξυπνος? Γνωρίζεις πολλά? Βγές και πές τα σαν άνθρωπος, όχι σα ζώο.

    Δε ξέρεις πολλά? Έχεις θυμό? Κάτι σε πνίγει? Διάβασε πως μπορείς να το πείς και βγές να το πείς σαν άνθρωπος και να σε καταλάβει ο κόσμος.

    Νιώσε περήφανος όταν δημιουργήσεις κάτι, νιώσε περήφανος όταν εκτός από τον Πακιστανό της γειτονιάς σου βοηθήσεις και τη γιαγιά της γειτονιάς σου που και αυτή παίρνει σκατοσύνταξη.

    Ρε βάλτε μυαλό ρεεεε!!! Σας φταίει ακόμα και η γλώσσα του μπουμπούκου? Τόσο πρόοδος που δε μπορείς να δεχτείς και τη λογική γλώσσα? Ε κάτσε ρε μάγκα! σα πολλά σκατά μπήκαν στο κεφάλι σου και αρχίζει και μυρίζει σα τον κυβερνώντων.

    ΕΕΕ… Άντε γειά στο CITY!

  24. Επί δυο ώρες μετά το πέταγμα του φασιστοειδούς έξω από την αίθουσα κράτησαν τα πηγαδάκια με τον κόσμο που είχε έρθει στην “εκδήλωση”. Το ποιός έχει τα σκατά των κυβερνώντων στο κεφάλι του είναι πασιφανές. Αυτός που γράφει σε ένα ιστολόγιο συνοικιακής ομάδας γειτονιάς όπου διατυπώνονται απόψεις και ελεύθερος διάλογος ότι η ομάδα αυτή συχνάζει στα σκαλιά του Μουσείου (?!) και δεν δίνει σημασία στους προλετάριους συνταξιούχους. Συμπέρασμα: σκατά έχει στο κεφάλι του αυτός λοιπόν που δεν ξέρει που βρίσκεται και θέλει να δίνει και συμβουλές…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *