Για το μεσημέρι της 5ης Μάη

Αναλύσεις

1
Είναι δεδομένο ότι δεν θα έσπαγε η απεργία στα ΜΜΕ για να δημοσιοποιηθεί το κορυφαίο στην μεταπολιτευτική ιστορία χτεσινό γεγονός των 150-200.000 διαδηλωτών. Αντιθέτως, έσπασε η απεργία στα ΜΜΕ για να «ενημερωθεί» ο κόσμος μετά το τραγικό γεγονός των τριών θανάτων στην τράπεζα του Βγενόπουλου. Αυτό το γεγονός λέει πολλά. Τόσα όσοι και οι τόνοι κυριαρχικής προπαγάνδας ενάντια στους αδιαμεσολάβητους και ακηδεμόνευτους αγώνες. Από τις 4μμ χτες, η πλουραλιστική μονοφωνία του Θεάματος ανέστειλε τις απεργιακές της δεσμεύσεις και συντονίστηκε ενάντια στον "εσωτερικό εχθρό". Τέτοιες ευκαιρίες δεν μένουν ανεκμετάλλευτες.

 2

Με αφορμή μια -τραγικά εκ του αποτελέσματος- επιπόλαιη πράξη λύνονται οι ασκοί της χυδαιότητας και ξεδιπλώνεται μια γενικευμένη ιδεολογική επίθεση ενάντια σε συγκεκριμένες πολιτικές αντιλήψεις. Χρησιμοποιείται μια δραματική αφορμή για να ενισχυθεί αθροιστικά ο σχεδιασμός των κυρίαρχων που έχει δρομολογηθεί σε όλη τη διάρκεια της μεταδεκεμβριανής εποχής στην κατεύθυνση της εγκληματοποίησης του αναρχικού και αντιεξουσιαστικού χώρου. Υπάρχει, ωστόσο, μια τεράστια απόσταση από την ατομική ευθύνη στην συλλογική που, στο προκείμενο, η κυρίαρχη προπαγάνδα φροντίζει να εξαφανίσει χειραγωγώντας το κοινωνικό θυμικό. Είναι γελοίο να μιλάει για «αδίστακτους δολοφόνους» ο κάθε Βγενόπουλος την ώρα που βρίσκεται έκθετος για την προϋπόθετη απαξίωση της ζωής των εργαζομένων του,  ο κάθε Χρυσοχοϊδης την ώρα που εφαρμόζει την περιφρούρηση της λεηλασίας εκατομμυρίων ζωών από τα εξουσιαστικά διευθυντήρια, ο κάθε μπάτσος την ώρα που ανεβοκατεβάζει το γκλομπ του στα κεφάλια των διαδηλωτών, ο κάθε δημοσιογράφος τη στιγμή που κατευθύνει συστηματικά τις συνειδήσεις στο σκοτάδι της αλλοτρίωσης.

3

Ας κάνουμε μερικές επισημάνσεις. Στις μάχες του δρόμου, εκεί όπου ξεδιπλώνεται η επιθετικότητα όσων δεν χωράνε στην κοινωνική συναίνεση και την κομματική πειθαρχία, είναι αυτονόητη αρχή ότι ποτέ δεν παραδίδονται στη φωτιά χώροι-σύμβολα όπου δεν έχει επιβεβαιωθεί πρώτα η παντελής απουσία καταναγκαστικά εγκλείστων ανθρώπων.  Επιπλέον, είναι απλή και τυπική λογική ότι η κατανάλωση επιθετικών πρακτικών δεν μπορεί παρά να υπονομεύει και να ακυρώνει τελικά τα πολιτικά τους περιεχόμενα. Επίσης, ακριβώς επειδή οι αναρχικοί και αντιεξουσιαστές γνωρίζουν ότι τα αφεντικά πιθανότατα δεν θα έχουν λάβει κανένα μέτρο προστασίας για τους εργαζομένους, προϋποθέτουν αυτή την επίγνωση ως αποτρεπτικό της ενδεχόμενης πράξης τους κι όχι ως άλλοθι. Όσοι και όσες εκπίπτουν αυτών των επιλογών φέρουν ακέραια την ευθύνη για τις πράξεις τους, ακέραια την ευθύνη για την αυτούσια αναπαραγωγή αυτού του παρηκμασμένου κόσμου. Και η πιο σκληρή απολογία δεν δίνεται στα γελοία έδρανα της αστικής υποκρισίας αλλά στην Ιστορία των Αγώνων για την Ελευθερία.

4

Παρόλα τα κροκοδείλια δάκρυα όλων όσοι σχεδιάζουν την πιο βαθιά κοινωνική λεηλασία από την καπιταλιστική μηχανή, παρόλη την συκοφαντία που χρησιμοποιείται στο προσκήνιο για να νομιμοποιηθεί η επιθετικότητα των κατασταλτικών μηχανισμών στο παρασκήνιο, ο αγώνας για την κατάκτηση της ελευθερίας συνεχίζεται.  Με δεδομένη την αποφασιστική παρουσία δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων στους δρόμους με σκοπό να αντισταθούν στη λεηλασία των ζωών τους, ο αγώνας ενάντια στις επιβουλές της εξουσίας συνεχίζεται.

24 Comments

24 Comments

  1. Anonymous  •  May 7, 2010 @1:24 pm

    κθγιθφγ

  2. Anonymous  •  May 7, 2010 @1:31 pm

    Παράπλευρες απώλειες ίσως; Όχι βέβαια. Με την θέλεσή τους μπορεί να ήταν μέσα οι εργαζόμενοι και άρα καλυπτόμαστε στο άρθρο
    "έχει επιβεβαιωθεί πρώτα η παντελής απουσία καταναγκαστικά εγκλείστων ανθρώπων."
    Είσαστε όμως λίγο γελοίοι. Υπέρ των μεταναστών – σκοτώνεται μετανάστες, υπέρ των εργαζομένων – σκοτώνεται εργαζόμενους. Πάρτε το αλλιώς αμερικανάκια, άεργοι, κρυφο φασίστες…

  3. κ. από την πρωτοβουλία  •  May 7, 2010 @1:44 pm

    Περίμενες "παράπλευρες απώλειες" πουλάκι μου; Και επειδή δεν σου κάναμε το χατήρι μας το βάζεις στο στόμα.  Δεν κατάλαβες γιατί δεν ενδιαφέρεσαι να καταλάβεις. Ό,τι θέλεις διαβάζεις…. Εξάλλου από το κλείσιμο του σχολίου σου είναι πασιφανής η πολιτική σου καταβολή. Φαίνεται ότι μας γνωρίζρεις πολύ καλά…τρομάρα σου!
    Πιο σιχαμένο από τα αρπετά είναι το σύρσιμό τους. Ιδιαίτερα όταν σκυλεύουν νεκρούς.

  4. Anonymous  •  May 7, 2010 @1:57 pm

    Οι τρείς εργαζόμενοι για σένα ήταν παράπλευρες απώλειες είτε το παραδέχεσαι είτε όχι.

  5. κ. από την πρωτοβουλία  •  May 7, 2010 @2:00 pm

    Ε, βέβαια! Πρέπει να το παραδεχτώ! Πώς αλλιώς θα με πεις εσύ μετά αμερικανάκι;

  6. Anonymous  •  May 7, 2010 @2:02 pm

    Και αυτό απλά δεν το παραδέχεσαι… Αλλά παραδέχεσαι το άεργος,

  7. πρωτοβουλία  •  May 7, 2010 @2:06 pm

    Δε νομίζεις ότι το κουράζεις λίγο; Τί θαρρείς ότι κάνεις; Προπαγάνδα, πλακίτσα ή απλές ασκήσεις μαλακισμού; Ό,τι και να' ναι συνέχισε μέχρι να βαρεθείς. Μόνος σου.

  8. Anonymous  •  May 7, 2010 @2:17 pm

    Είναι κουραστικό να είσαι άεργος. Προπαγάνδα, κι άλλη, μπα αυτές οι σελίδες είναι γεμάτες απο προπαγάνδα. Πλακίτσα ή απλές ασκήσεις μαλακισμού, όπως κάποιοι λένε "έλα μωρέ δεν τον δολοφονήσαν, ας μην ερχόταν παράνομα σ' αυτή τη χώρα", το ίδιο λές και εσύ για τους δικού σου 'συντρόφους'. Για αυτό και το κλείσιμο του σχολίου μου, διαφορετική όψη του ίδιου νομίσματος. Σκέψου πως αντιδράς στα δύο διαφορετικά γεγονότα. Δεν θα σε ξαναενοχλήσω.

  9. ______  •  May 7, 2010 @3:07 pm

    <<Πριν φτάσω στο σύνταγμα περπατώντας με την γυναίκα μου στην Σταδίου,είδα κάποιες μολοτωφ να έχουν πέσει στην marfin.Μπορούν να διαβεβαιώσουν πολλοι μάρτυρες ότι η φωτιά που είχε ξεσπάσει ήταν μικρή και σιγόκαιγε και ότι δεν ήταν αυτές οι μολότωφ που δημιούργησαν την τρομερή φωτιά που απλώθηκε σε όλο το κτίριο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (όπως λένε και τα χουντοΜΜΕ)και ότι αυτή η φωτιά ξέσπασε πολύ αργότερα.Έτσι εξηγείται και το μένος πολλών συντρόφων να αρνηθούν ότι υπάρχουν νεκροί από μολότωφ και να φτάσουν στο σημείο να αρνηθούν  ότι υπάρχουν γενικά νεκροί.Υπάρχουν μαγαζάτορες που έχουν να καταθέσουν ότι όταν εμφανίστηκαν οι κύριοι που έριξαν το μπουκάλι ή μπιτόνι με το υπερεύφλεκτο υλικό, όλα τα αναρχικά μπλόκα είχαν   φύγει από κει από ώρα και ότι αυτοί που το έκαναν δεν ήταν αναρχικοί αλλά επαγγελματίες. "το είδα!πρόκειται για επαγγελματική δουλειά που δεν έχει σχέση με τους αναρχικούς αλλά με άλλους χώρους.ρε!που μας πηγαίνουν!"Έτσι μίλησε ένας μαγαζότορας που δεν έχει καμιά συμπάθεια στους αναρχικούς και που πριν είδε να του το σπάνε με πέτρες.>>
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1164948

  10. περ  •  May 8, 2010 @11:07 am

    Νομίζω πώς η φράση "επιπόλαια πράξη" είναι ιδιαίτερα ατυχής, αν ισχύει ότι τα συγκεκριμένα άτομα επιχείρησαν να κάψουν και το βιβλιοπωλείο Ιανός, όπου ήταν εμφανές πως έχει μέσα κόσμο. ;-

  11. abc  •  May 8, 2010 @11:43 am

    Ανώνυμε, αυτό διαβάζεις εσύ στην ανακοίνωση των συντρόφων της πρωτοβουλίας;Ότι "έλα μωρέ, δεν τους δολοφόνησαν, ας μην ήταν μέσα";
    Μήπως τότε θα πρέπει να ξαναδιαβάσεις από την αρχή ολόκληρο το κείμενο; Η 3η παράγραφος δεν σου λέει τίποτα; Από τη φράση "ακριβώς επειδή οι αναρχικοί και αντιεξουσιαστές γνωρίζουν ότι τα αφεντικά πιθανότατα δεν θα έχουν λάβει κανένα μέτρο προστασίας για τους εργαζομένους, προϋποθέτουν αυτή την επίγνωση ως αποτρεπτικό της ενδεχόμενης πράξης τους κι όχι ως άλλοθι."  εσύ καταλαβαίνεις ότι προσπαθούν να δώσουν το όποιο άλλοθι σε αυτό που συνέβη;
    Εν πάσει περιπτώσει, οι αναρχικοί σέβονται την ανθρώπινη ζωή περισσότερο από το κάθε τι! Αν μη τι άλλω, δεν μπορεί να χρεώνεται μια ολόκληρη πολιτική αντίληψη την ανευθυνότητα ορισμένων.
    Τέλος, θέλω να πω στον "περ" ότι η επιπολαιότητα δεν εκφράζει απαραίτητα μια συγκεκριμένη στιγμή αλλά μπορεί να χαρακτηρίζει και ολόκληρη τη συγκρότηση της σκέψης κάποιου. Από επιπολαιότητα χαρακτηρίζονται και οι, εκ των υστέρων, απόψεις που παρουσιάζουν ως μοναδικούς υπεύθυνους των τριών τραγικών θανάτων τον Βγενόπουλο και τα αφεντικά. Το γεγονός ως τέτοιο είναι πολύ σοβαρό για να αντιμετωπίζεται κατά αυτόν τον τρόπο. Μιλάμε για μια κομβική στιγμή στην ιστορία των κινημάτων και των αγώνων. Μιλάμε για 3 νεκρούς. Ας δείξουμε την ανάλογη σοβαρότητα.
     

  12. antifa  •  May 8, 2010 @4:26 pm

    Σύντροφοι επιτρέψτε μου να διαφωνίσω με τον χαρακτηρισμό 'επιπόλαια πράξη'……..πρόκειται για μια δολοφονική πράξη! Και επειδή όλοι ξέρουμε ότι αυτοί που έκαναν τη μαλακία δεν είναι του χώρου πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσουμε να περιφρουρούμε τα block μας γιατί η πολύ 'ελευθεριακή' διαδήλωση μας κάνει κακό.Όπως θα πετάγαμε με τις κλοτσιές έξω απο τα block μας τους ασφαλίτες έτσι πρέπει να κάνουμε και με τους ανεγκέφαλους μπαχαλάκηδες. Άλλωστε έχουν το φυσικό τους χώρο που μπορούν να πάνε να μαλακιστούν και δεν είναι άλλος απο…το γήπεδο!!! 

  13. afitna  •  May 8, 2010 @4:42 pm

    Το antifa μάλλον είναι απο το αντιφατικός απο ότι κατάλαβα .Την επόμενη φορά περιφρούρηση αλα ΠΑΜΕ
    Α ρε τσιράκια της ασφάλειας ως πότε θα σας υποφέρει η κοινωνία και το κίνημα
    Διαβάστε και κανένα βιβλίο περί αναρχισμού ή δεν σας αφήνουν οι μεντορές σας και οι καθοδηγητές σας.
    Στην Αλεξάνδρας δεν εχουν βιβλία ;;;

  14. a  •  May 8, 2010 @5:57 pm

    τελικά δεν λες να εγκαταλείψεις τις ασκήσεις βλακείας…Κάνεις τον όχι και ιδιαίτερο κόπο να μας εκθέσεις τη νοητική σου φτήνια δεν μας εξηγείς κιόλας την antifaση;Αν είσαι κομμάτι του κινήματος όπως βρυχάσαι θα ήξερες λίγα παραπάνω πράγματα για τον αναρχικό χώρο,αλλά τα εγκεφαλικά σου κύτταρα είναι πολύ λειψά για να τα αναλώσεις σε επιχειρήματα…φαντάζομαι οταν  καθοδηγητές σου έκαναν μαθήματα γκεμπελισμού εσύ απουσίαζες….τσ,τσ,τσ τους απογοητεύεις….

  15. antifa  •  May 8, 2010 @6:30 pm

    Τα περι ασφάλειας, αντίφασης και γκεμπελισμού τα παραβλέπω γιατι δεν έγραψα ουτε για να διαπληκτιστώ, ουτε για να προσβάλω κανέναν. Είμαι σύντροφος και όχι ο ανώνυμος. Μην τσιμπατε ρε συντροφοι…στην τσίτα είσαστε! Λοιπόν….υπάρχουν αμφιβολίες ότι όλη η Θύρα 7 ήταν στα δικα μας block; Έγω αυτο θέλησα να επισημάνω και απάντηση δεν πήρα παρα μόνο κράξιμο.Που είμαι λάθος???

  16. a  •  May 8, 2010 @7:32 pm

    δεν απάντησα σε σενα αλλά στο βλαμμένο ανώνυμο ασπόνδυλο.Όσο για τις περιφρουρήσεις θα συμφωνήσω μαζί σου.Η βία για τους αναρχικούς είναι "ιερή".Δεν μπορεί να καταναλώνεται,πόσο μάλλον όταν αναπαράγει την ίδια την εξουσία…

  17. afitna  •  May 9, 2010 @10:31 am

    ""ασκήσεις βλακείας,νοητική φτήνια,βλαμμένο ανώνυμο ασπόνδυλο ""
     Τρομερά επιχειρήματα , από σκεπτόμενο ; άτομο . Η βία ειναι σίγουρα ιερή αλλά απέναντι σε ποιούς δεν μας λες ( και σίγουρα δεν ξέρεις γιατί κάπου το άκουσες και τα τσιτάτα πάντα ηταν τα αγαπημένα παιδιά των κάθε είδους Σταλινικών και ταυτόχρονα ανεγκέφαλων ).
    Πάρε το κασκόλ σου και τα καπνογόνα σου τώρα γιατί το απόγευμα έχει ποδόσφαιρο …μην αργήσεις !
    Κομμάτι του κινήματος του δικού σου σίγουρα δεν είμαι  .

  18. a  •  May 9, 2010 @12:41 pm

    πέρα απο τη βαρετή σου φλυαρία αποφεύγεις άτεχνα το δια ταυτα.Για την "ιερότητα" της βίας(όταν αυτή είναι πολιτική και στοχευμένη) σου απάντησα και εγώ αλλά και το ίδιο το κείμενο που δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις.Και για να σε βοηθήσω λίγο μπας και καταφέρεις και ξεφύγεις απο τα κυριαρχικά επιφαινόμενα που αναπαράγεις,ο λόγος γίνεται περι της αυθόρμητης,γενικευμένης κοινωνικής βίας των καταπιεσμένων απέναντι στους εκμεταλλευτές τους.Ούτε ζορό,ούτε χουλιγκάνοι….γκέγκε;

  19. ENAΣ  •  May 9, 2010 @1:20 pm


    ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ.!?
     
    Είναι η πρώτη φορά που νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ τόσο ανοιχτά τις σκέψεις μου για κάτι. Για κάτι που σταμάτησε την κανονικότητα της ζωής μου μια και καλή. Για κάτι που δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου ποτέ να ξεχάσει. Τη δολοφονία 3 εργαζόμενων την στιγμή που μπροστά στην τράπεζα που εργάζονταν περνούσε η μεγαλύτερη πορεία της μεταπολίτευσης όπως λένε. Για μένα είναι ξεκάθαρη δολοφονία και παρόλο που και εγώ θα ήθελα να αποφύγω τη λέξη πέταξα το χαλάκι μου για να μη μπω στο πειρασμό να κουκουλώσω ξανά κάτι στο όνομα μιας εξέγερσης που έμοιαζε να είναι τόσο κοντά. Δεν είμαι από αυτούς που πίστευα κάτι τέτοιο γιατί έβλεπα στους κόλπους του κινήματος μελανά σημεία που τα κουβαλούσαμε μαζί μας προκειμένου να μην τα αντιμετωπίσουμε τέτοιες ώρες. Αλλά αγαπητοί σύντροφοι δεν υπάρχουν κατάλληλες και ακατάλληλες στιγμές για αυτοκριτική για αναγκαίες αποστάσεις από πράγματα που μας στιγματίζουν παρά τη θέληση μας για μάχη  με ανθρώπους που δεν χωράνε δίπλα μας. Που καμουφλαρισμένοι με μαυροκόκκινες σημαίες κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Που στο όνομα μιας ευρύτερης συντροφικότητας επιτρέπουμε να γινόμαστε ένα. Αυτοί οι άνθρωποι κατά τη γνώμη είναι και πρέπει να είναι αόρατοι. Πρέπει να γίνουν αόρατοι ακριβώς όπως οι φασίστες. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι στις συνελεύσεις, δεν είναι στις καταλήψεις δεν είναι στις αδιάκοπες προσπάθειες του α/α χώρου να συνδιαλλαγεί με την κοινωνία. Για αυτούς η βία δεν είναι σεβαστή. Δεν αποτελεί εργαλείο στο δρόμο σε μια πορεία. Είναι ένα όπλο στα χέρια ηλιθίων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ανάλογα με τις περιστάσεις. Και να σκοτώσει αν χρειαστεί  εργαζόμενους. Ο Δεκέμβρης μας έμαθε να οικειοποιούμαστε και να σεβόμαστε τη βία ως απάντηση στη βία του ίδιου του κράτους και ενός μπάτσου που σηκώνει το όπλο και δολοφονεί ένα δεκαπεντάχρονο.  Και μια μολότοφ που εκτοξεύεται από τα χέρια χουλιγκάνων που τους έχουμε επιτρέψει με τη σιωπή μας να αυτοαποκαλούνται αναρχικοί , αντιεξουσιαστές και σύντροφοι δεν πρέπει αυτή τη φορά να περάσει έτσι. Πρέπει να σπάσουμε τη σιωπή μας πια. Εγώ είμαι με τους εργαζόμενους που πέθαναν ξεκάθαρα. Και δεν θέλω να το πώς σιγανά αυτό. Θέλω να το φωνάξω. Εγώ σκέφτομαι τα βράδια την ασφυξία στο λαιμό αυτών των ανθρώπων και δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια μου. Δεν ΉΤΑΝ παρακρατικοί έλεος. Είναι ερπετά που ντύθηκαν διαδηλωτές για να κάνουν τα μπάχαλα τους ανενόχλητοι. Και δεν είναι οι πρώτοι φορά που εμφανίζονται. Ας μιλήσουμε όλοι μαζί. Πρώτα σε μας και μετά στον κόσμο γύρω μας. Δεν θέλω να ντρέπομαι που είμαι αναρχικός. Τρέμω στην ιδέα πως αν ποτέ τους πιάσουν θα αυτοπροσδιοριστούν ως σύντροφοι και εγώ θα πρέπει να σπαταλήσω κομμάτια της αλληλεγγύης μου . Δεν θέλω κανέναν  στα κελιά αλλά από εδώ και πέρα θα κάνω οικονομία στην αλληλεγγύη μου. Γιατί έρχονται δύσκολες μέρες για τους ανοιχτούς αυτοοργανωμένους  χώρους. Γιατί έρχονται δύσκολες μέρες για όσους δεν φοράμε κουκούλες στις γειτονιές μας.  Γιατί νε μεν είμαι έτοιμος να πληρώσω το λάθος άλλων αλλά θέλω να είναι η τελευταία φορά.
    Υ.Γ. 1 : επέλεξα τη δική σας σελίδα γιατί σας αισθάνομαι πολύ κοντά κάθε φορά που σας διαβάζω και σας συναντώ.
    Υ.Γ.2: συγνώμη για το διάχυτο συναισθηματισμό μου και μπράβο για τη κατάληψη.
    Υ.Γ.3 : Πώς να φτιάξεις έναν κόσμο αν δεν ξέρεις πρώτα πώς να τον γκρεμίσεις???
     
    ΕΝΑΣ …..

  20. ανεστης  •  May 9, 2010 @7:06 pm

    Ποσο δικιο εχετε στην καταληκτικη φραση της 3ης παραγραφου. Οι δολοφονοι αυτοι που εβαλαν τη φωτια θα απολογουνται αιωνια για αυτη τους την πραξη στην ιστορια των αγωνων. Αυτοι που μεσα σε μια στιγμη αλλαξαν τη ιστορικη ροη των κινηματων. Αυτοι που παρεδωσαν ενα κτιριο στη φωτια διχως να εξασφαλισουν αν ηταν αδειο.
     
    Σε καμια εξουσια δεν θα απολογηθουν, σε κανενα δικαστηριο. Γιατι μεσα απο την αποτροπαιη πραξη τους παρεδωσαν στην εξουσια αυτο που τοσα χρονια προσπαθουσε να παρει. Την ευκαιρια να ισοπεδωσει κοινωνικα εναν ολοκληρο πολιτικο χωρο. Ποσο θελω να βγω στην επομενη πορεια και να φωναξω δυνατα τη φραση που χρησιμοποιουν σε ανακοινωση τους οι συντροφοι της Αντιπνοιας:
    ΗΛΙΘΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ
     
    Να μην αφησουμε καμια εξουσια, κανενα μηχανισμο της να παιξει πανω στους νεκρους. Κι αν επιχειρησουν να μας συντριψουν βαφτιζοντας ολους τους αναρχικους δολοφονους, να μην αφησουμε στιγμη να χαθουν τα κοινωνικα μας ριζωματα. 
     
    με βαρια καρδια θρηνω κι εγω για τους νεκρους μας

  21. τέρμα πια η υποκρισία  •  May 10, 2010 @6:04 pm

     Αν κατα τύχη δεν είχαν υπάρξει νεκροί δε θα έλεγε κανείς τίποτα. Κι αυτό είναι αυτονόητο, γιατί κι άλλες φορές στο κοντινό παρελθόν θα μπορούσαν να υπάρξουν θύματα από ανάλογες πρακτικές. Κι όχι μόνο αυτό… Όποιος χρεώνει το συμβάν σε 'επιπολαιότητα', μάλλον ξεχνάει τη δικιά του ευθύνη… Γιατί, αυτοί κι αυτές οι 'χούλιγκαν' όπως τους λέτε, 'ανεγκέφαλοι', 'ερπετά', ή δε ξέρω πως αλλιώς τους χαρακτηρίζεται, μέσα στο χώρο διαπαιδαγωγηθήκανε, τον φετιχισμό της βίας δε τον ιυοθετήσανε τυχαία, τον κληρονομήσανε δυστηχώς. Αν ο χώρος είχε συγκεκριμένες πρακτικές και οργανωτικές δομές κανείς δε θα χρέωνε τους 3 νεκρούς στον αναρχικό χώρο, γιατί πολύ απλά όλοι θα ξέρανε ότι ο χώρος δεν ξηγιέται έτσι.
     Αλλά αυτά τα φαινόμενα είναι σάρκα απ' τη σάρκα του χώρου. Όχι όλου του χώρου, πιστεύω και θέλω να πιστεύω. Το να αποδίδονται οι ευθύνες σε 2 ή 3 ή 4 που μπορεί να το έκαναν είναι η προσπάθεια να φορτωθεί όλη αυτή η κατάσταση σε εξιλαστήρια θύματα, για να αποτινάξουν οι υπόλοιποι την ευθύνη από πάνω τους.
     Γιατί αλλιώς θα είχαν όλοι τραβήξει τις διαχωριστικές γραμμές τους από άλλες, εξίσου επικύνδινες πρακτικές, με μηδενικό σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Όπως η βόμβα στη συγκέντρωση της ΝΔ, στον κάδο, διάφορες παρόμοιες βόμβες που παραλίγο δε στοίχησαν ανθρώπινες ζωές, μέχρι να υπάρξει τελικά θύμα, ο 15χρονος Αφγανός. Και τότε διάφοροι έσπευσαν να το χρεώσουν στους φασίστες. Λες και δε θα μπορούσε να είχε συμβεί τόσες και τόσες φορές πριν.
     Θα είχαν τραβήξει διαχωριστικές γραμμές από τύπους που πάνε πάνοπλοι με αυτόματα και χειροβομβίδες να ληστέψουν τράπεζες στο κέντρο, ανάμεσα σε τόσο κόσμο, τη στιγμή που και ο τελευταίος ποινικός πάει με ένα απλό πιστόλι, συχνά ψεύτικο.
     Θα είχαν τραβήξει διαχωριστικές γραμμές από τους ξυλοδαρμούς εαακιτών για ψύλλου πήδημα, απλά και μόνο επειδή κάποιοι μπορούσαν να τους δείρουν.
     Αλλά φαίνεται ότι η ανεξέλενγκτη βία 'πουλάει'. Εκτός αν έχει αθώους νεκρούς.
     Για να τελειώνουμε: καμία καταδίκη, καμία αγανάκτηση δεν είναι ειλικρινής αν δε συνεπάγεται μια ταυτόχρονη αυτοκριτική των μεθόδων, των πρακτικών και της λογικής του χώρου.

    ένας οπαδός της οργανωμένης κινηματικής αντι-βίας

  22. antifa  •  May 10, 2010 @11:03 pm

    Συμωνώ…πραγματικά η προσέγγιση σου συντροφε είναι εξαιρετική κατα τη γνώμη μου!

  23. greg  •  May 11, 2010 @9:25 pm

    EΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ!ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ 5 ΜΑΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΙΚΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ!ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΔΟΣΤΕ ΤΟ: http://wp.me/pPn6Y-RI
    AIγαλιώτης είμαι και για αυτό σας το στέλνω εδώ!

  24. @  •  May 19, 2010 @12:58 am

    Αν τραβούσαμε διαχωριστικές γραμμές τα πράγματα θα ήταν πάρα πολύ απλά.Φαντάζομαι θα παρακολουθείς τις διάφορες ανακοινώσεις,απο αναρχικές συλλογικότητες και αντιεξουσιαστικές οργανώσεις με κάθετες δομές,μέχρι αριστερίστικες σέχτες που βρήκαν ευκαιρία να θάψουν 5-6 μαζί και τον παπά.Φαντάζομαι θέλεις να αποφύγεις το τσουβάλιασμα,κατα δήλωσή σου,και καλά κάνεις,αλλά αν απευθύνεσαι στο κείμενο της συγκεκριμένης σελίδας,αδικείς όχι μόνο αυτήν αλλά και τον εαυτόσου.
    Υπάρχει στο σκεπτικό σου κάτι που "απαιτεί" μια φαντασιακή ενοποίηση του αναρχικού-αντιεξουσιαστικού χώρου σε μια βάση αόριστη.Οι "οργανωτικές δομές"που και πάλι "απαιτείς"είναι λίγο δυσδιάκριτες μέσα στη γενική θολούρα των ίδιων των δομών που επικαλείσαι…
    Στο δια ταύτα…Το οτι δεν γράφεται στα indymedia, δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν κριτικές απο συντρόφους/ες απέναντι στο νεο αντάρτικο,στην "κοινωνική ληστεία"(sic!)…λάθος η μη "ανοιχτή"κριτική?να το δεχτώ,αλλά μη διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου με μια αγανάκτηση που αντίστροφα προσπαθείς να αποπέμψεις.Το ζήτημα όμως δεν είναι οι πρακτικές,αλλά η ιδεολογικοποίηση της βίας και οι αποχρώσεις που τη συνέχουν ή τη διαφοροποιούν.Κι όταν μιλάω για ιδεολογία εννοώ τη συστηματικοποιημένη πολιτική αντίληψη που συγκροτείται στο πεδίο των διαχωρισμών…Άραγε αναρωτήθηκες γιατί στα 36 χρόνια μεταπολιτευτικών συγκρούσεων και δυναμικών αντιστάσεων δεν υπήρξε κάτι ανάλογο με το γεγονός της marfin?Είναι γιατί όλη αυτή η τυχαιότητα που προσδίδεις σε διάφορες ενέργειες απλά δεν υπήρχε.Το εξουσιαστικό,κατ΄έμε,ιδεολόγημα που εμφανίστηκε τα τελέυταία χρόνια στο πλάι του α/α χώρου,με συγκρούσεις και όχι ως γεννετήσιο αποτέλεσμά του,δεν είχε βρεί το έδαφος να ξεδιπλωθεί.Ο α/α χώρος έχει τις ευθύνες του,αλλά η συλλογική υποκρισία που του χρεώνεις,είναι τουλάχιστον υποκρισία.Έχει ευθύνες επειδή αυτή η κριτική ,απο ένα κομμάτι του,δεν μπορούσε να αποαγκυλωθεί απο τους διαχωρισμούς για τους οποίους εσύ εγκαλείς όλους τους υπόλοιπους…Υποκρισία είναι να τρέχουν όλοι να αποποιηθούν ευθύνες,να μη λεν κουβέντα για την κουλτούρα των εξαρχείων,αναρχικοί και αριστεροί,που ενώ κάθε σάββατο βράδυ που παιζόταν μπαχαλάκι,οι ερμηνευτικές κουβεντούλες στα καφενεία περιστεφόταν,στην καλύτερη περίπτωση,γύρω απο το νεανικό ξεκάβλωμα πιτσιρικάδων,κι όση υπεραξία μπορούμε να εισπράξουμε….
    Το ζήτημα είναι πολιτικό και δεν παίζεται σε μια οριοθετημένη ευέξαπτη γειτονιά ή σε ένα χώρο και μόνο,που το ξαναλέω φέρει τις ευθύνες του και εν τέλει είναι αυτός που βρίσκεται στο στόχαστρο της καταστολής,κατασυκοφαντείται,μα παρ΄όλαυτα και παρόλες τις διαφορετικές απαντήσεις επι του συγκεκριμένου εκτείθεται και κρίνεται…Θα ήταν πολύ βολικό να ξεμπερδέψουμε με μια προβοκάτσια,άλλωστε οι εν ελλάδι ιστορικές αναφορές υπάρχουν…
    Οι διαχωριστικές γραμμές είναι ευκολες όταν έχεις καταλύσει κάθε διαλεκτική,όταν βλέπεις μπροστά σου μόνο όρια και γύρω σου εχθρούς,όταν έχεις πάψει να είσαι γόνιμος και το μόνο που σου απομένει είναι ο βολικός μανιχαισμός…

    στη διάθεσή σου για την όποια διευκρίνηση…

Leave a Reply

Allowed tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>



css.php