Ο διάλογος αυτός εξελίσσεται στη βάση μιας προηγούμενης ανάρτησης:
http://anarxikoiaigaleo.blogspot.com/2009/05/blog-post_07.html
-
- Ο/Η Ανώνυμος είπε…
-
“Μια συμμορία επανδρωμένη από ανθρωπάκια -ανθυπομπάτσους- που τις περισσότερες φορές αντλούν από τη στολή και την εξουσία προεκτάσεις της μικροαστικής τους ματαιοδοξίας: δημόσιοι υπάλληλοι χωρίς ιστορική προϋπηρεσία εξουσιαστικού κύρους, που αν δεν τους σεβόμαστε θα προσπαθήσουν πολύ να τους φοβόμαστε… “
Κάποιες σκέψεις στο άρθρο σας. Ξεκινώ με τη φράση “τις περισσότερες φορές αντλούν από τη στολή και την εξουσία προεκτάσεις της μικροαστικής τους ματαιοδοξίας”. Η αναφορά “τις περισσότερες φορές” δείχνει ότι παραδέχεστε ότι δεν είναι πάντα έτσι. Αν κάποτε προσπαθήσετε να κάνετε σοβαρότερη προσέγγιση στο θέμα, θα δείτε ότι στην πραγματικότητα δεν είναι σχεδόν ποτέ έτσι. Μικροαστική ματαιοδοξία: χαρακτηριστικό των σύγχρονων Ελλήνων εν γένει, ή ειδικό χαρακτηριστικό αυτής της ειδικής ράτσας ανθρώπων, των δημοτόμπατσων; Η στολή, και η (όποια) εξουσία: Την εξουσία την προσδίδουν οι νόμοι το κράτους, πώς θα εφαρμοστεί μια οποιαδήποτε αρμοδιότητα, χωρίς την αντίστοιχη εξουσία; Ένας ελεγκτής τρόλεϊ για να κόψει πρόστιμο σε κάποιον που δεν φέρει εισιτήριο, δεν χρειάζεται την αντίστοιχη εξουσία; Η παραπλανητική χρήση της λέξης για να ταυτιστεί με την κατάχρηση εξουσίας είναι επιτυχής.
“χωρίς ιστορική προϋπηρεσία εξουσιαστικού κύρους”: εσείς ως αναρχικοί δικαιούστε να χρησιμοποιείτε αυτό το επιχείρημα, όμως εκτεταμένη χρήση (κατάχρηση μάλλον) κάνουν και οι “δημοκράτες” συμπολίτες μας, ώστε να μειώσουν όσο μπορούν αυτή την υπηρεσία κι να δικαιολογήσουν το όποιο αδίκημα στο οποίο υποπίπτουν, και μιλάω για απλά αδικήματα όπως η αντικοινωνική στάθμευση στο πεζοδρόμιο. Το λοιπόν να βεβαιωθεί μια τέτοια παράβαση από την Τροχαία είναι ανεκτό, γιατί αυτή έχει “ιστορική προϋπηρεσία εξουσιαστικού κύρους”, το να βεβαιωθεί η ίδια ακριβώς παράβαση από τη δημοτική αστυνομία θα τύχει αντιμετώπιση του τύπου “κλήση για εισπρακτικούς λόγους”, “κλήση για να βγάλουν τα κόμπλεξ τους” κ.ο.κ. Δηλαδή θα προτιμούσατε να έχει η δημοτική αστυνομία “ιστορική προϋπηρεσία εξουσιαστικού κύρους” για να γίνει αποδεκτή η δράση της; Πιο πολύ σαν αντίφαση μου κάνει αυτό.
“αν δεν τους σεβόμαστε θα προσπαθήσουν πολύ να τους φοβόμαστε”. Ο σεβασμός είναι καθαρά θέμα παιδείας του καθενός και προσωπικής αξιοπρέπειας προπάντων. Είτε παρακινείς τον άλλον να σέβεται τον οποιοδήποτε, είτε όχι, είναι θέμα προσωπικής επιλογής. Αλλά ποιος θα προσπαθήσει να τον φοβούνται; Και γιατί; Η δημοτική αστυνομία δρα στα πλαίσια μιας τοπικής κοινωνίας κι εφαρμόζει τις όποιες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου που εκλέγουν οι δημότες. Γιατί λοιπόν θα προσπαθήσει να εμπνέει φόβο; Υποτίθεται πως η δράση της είναι συναποφασισμένη από το σύνολο των δημοτών. Αλλά βέβαια εσείς ως αναρχικοί φαντάζομαι πως δεν θα αποδέχεστε ούτε τις δημοκρατικές διαδικασίες σε τοπικό επίπεδο.
“το αξιολύπητο λειτούργημα του να περιφέρεται και να κόβει κλήσεις σε σταθμευμένα αυτοκίνητα” Ξεχάσατε τη λέξη “παράνομα” πριν το σταθμευμένα. Ή ίσως εντέχνως την πασαλείψατε. Αξιολύπητο λειτούργημα; Αν ο αδερφός σου μείνει ανάπηρος ίσως κάποτε αλλάξεις γνώμη.
“Δεν φτάνει λοιπόν σ’ αυτά τα ανθρωπάκια μόνο το ότι η ίδια τους η παρουσία (ακόμη και όταν εποχούμενοι περνούν φευγαλέα από την κεντρική πλατεία) κάνει τους μετανάστες να μαζεύουν όπως όπως τις πραμάτειες τους και να τρέχουν φοβισμένοι. Και ας μην έχουν σκοπό να τους συλλάβουν.”
Εδώ δεν κατάλαβα. Δηλαδή ποιο είναι το απευκταίο εδώ; Έχουμε παράνομους μικροπωλητές και είναι εύλογο ότι όταν γίνεται έλεγχος/περιπολία αποχωρούν. Γιατί ο νόμος προβλέπει ότι τα εμπορεύματα τους πρέπει κατάσχονται. Θα προτιμούσατε δηλαδή να έχουμε κυνηγητά και να γίνουν ακριβώς οι ενέργειες που προβλέπει ο νόμος; Ο οποίος νόμος δεν αποφασίζεται βέβαια από τη δημοτική αστυνομία, αλλά από τη Βουλή των Ελλήνων. Ίσως εσάς το όραμα σας να είναι δρόμοι αποκλεισμένοι και πεζοδρόμια πλήρως κατειλημμένα από εμπορεύματα παράνομων μικροπωλητών… που καταφέρνουν έτσι να αποκτούν τα απαραίτητα προς το ζην. Οι συνέπειες για την τοπική αγορά απαιτούν συζήτηση, δεν μπορεί να γίνει εδώ. Το ερώτημά μου όμως είναι, αν αφεθούν ελεύθεροι να πουλάνε όλοι, δεν νομίζετε πως είναι θέμα χρόνου να πολλαπλασιαστούν και στο τέλος να είναι οι μικροπωλητές όσοι και οι δημότες που βρίσκονται στην οδό; Ποιος θα πρωτοπουλήσει και θα επιβιώσει τότε; Η μεταναστευτική πολιτική απαιτεί πολλή κουβέντα και δεν έχει καμιά σχέση με τη δημοτική αστυνομία, αλλά με την εκάστοτε κυβέρνηση. Νομίζετε ότι θέλουμε να ασχολούμαστε με μικροπωλητές; Σας αποκαλύπτω ένα μυστικό κύριοι, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ. Μακάρι να αλλάξει ο νόμος. Αυτό έχει κατατεθεί και συνδικαλιστικά. Κατηγορείτε όμως τη δημοτική αστυνομία η οποία υποχρεωτικά εφαρμόζει με πολύ μαλακό τρόπο αυτή την αρμοδιότητα. Αν η αρμοδιότητα επιστρέψει στην ΕΛΑΣ, να δω ποιον θα κατηγορείτε. Θα μιλάτε τότε για “παραστάσεις τσαμπουκά”; Αλλά τότε οι παραστάσεις θα ολοκληρώνονται στις κλούβες… Κι επειδή έχετε χάσει κάποια επεισόδια (λέμε τώρα, μάλλον απλά δεν το παραλείπετε), ο πραγματικός τσαμπουκάς προέρχεται από τους αλλοδαπούς, που παρά την επίγνωση της παρανομίας τους, με την παρότρυνση κάποιων “δημοκρατικών” συμπολιτών μας προσπαθούν να βγουν και από πάνω. Δηλαδή μιλάμε για αποθράσυνση. Ο ρόλος σας είναι βέβαια να αντιστρέφετε την πραγματικότητα… βολεύει πιο πολύ τον δικό σας ρόλο αυτό.“Έπειτα, με το ύφος της ευχαρίστησης που τους προσέδωσε το κραυγαλέο τους Τίποτα, περιφέρονται σε όλη την πλατεία φαντασιώνοντας, αν όχι δάφνες και χειροκροτήματα από τους περαστικούς, τουλάχιστον ένα νεύμα κοινωνικής αποδοχής.”
Μη σου πω χύν… κιόλας. Έλεος!Εξάλλου, και οι ναζί στη δίκη της Νυρεμβέργης δήλωναν ότι «εκτελούσαν εντολές» στα κρεματόρια.
Η πιο ατυχής στιγμή στο προσεγμένο κείμενο σας. Παράταιρη σύγκριση μεταξύ στρατιωτών και δημοτικών υπαλλήλων. Μεταξύ ενός φασιστικού καθεστώτος και μιας εκλεγμένης κυβέρνησης. Μεταξύ ενός ειδεχθούς εγκλήματος κι ενός αδικήματος. Η δημοτική αστυνομία που “δυναστεύει” τους μετανάστες όπως οι ναζί σκότωναν τους εχθρούς τους. Παρομοίωση για γέλια ή για κλάματα…“Είναι επιλογή και ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί…”
Σαφώς και είναι επιλογή το να δουλέψεις στη δημοτική αστυνομία. Μια υπηρεσία που με τη βοήθεια των πολιτών μπορεί να προσφέρει ώστε η πόλη να γίνει πιο καθαρή, πιο ασφαλής (όχι από την άποψη της εγκληματικότητας, από την άποψη της προσβασιμότητας), πιο όμορφη, πιο ανθρώπινη. Που θα διαχειρίζεται τα θέματα που προκαλούν δυσλειτουργία στην πόλη. Θέματα όπως πρόστιμο σε όσους πετάνε μπάζα στα πάρκα επειδή έτσι γουστάρουν. Που σταθμεύουν οπουδήποτε γιατί δεν θέλουν μεν να αποχωριστούν το όχημά τους και για την παραμικρή μετακίνηση, βαριούνται δε να βρουν μια νόμιμη θέση στάθμευσης. Που ασχολείται με την ελεγχόμενη στάθμευση όπως σε όλον τον κόσμο, μια αρμοδιότητα με εισπρακτικό μεν χαρακτήρα που όμως συμβάλλει στην αποσυμφόρηση των δρόμων κι έχει βελτιώσει την κυκλοφορία, αλλά και τους χρόνους διέλευσης των ΜΜΜ. κ.ο.κ.
ΚΙ ΕΔΩ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ, Ο ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΡΟΛΟ. ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΕΥΘΕΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΙΑΣ ΔΗΜ. ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΔΙΔΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟΘΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ – ΔΗΘΕΝ- ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ. Πόσες φορές πολυάριθμες ομάδες δήθεν αναρχικών έχουν επιτεθεί με ξύλα και λοστούς σε άοπλους συναδέλφους; Στην Αθήνα μόνο θυμάμαι τρεις. Με τον τρόπο σας λοιπόν συμβάλλετε κι εσείς να επικρατήσουν απόψεις που συναντάμε στους χώρους του ΛΑΟΣ, της Χρυσής Αυγής, και μικρής μερίδας κυβερνητικών βουλευτών. Αλλά γιατί να προβείτε σε μια τέτοια πράξη; Μα ακριβώς γιατί σας βολεύει: τότε μπορεί να δικαιολογηθεί πιο εύκολα ο ρόλος σας! Να πείσετε και κάναν άλλον για το στρατοκρατικό χαρακτήρα της πολιτείας μας. Στον οποίο έντεχνα έχετε συμβάλλει να δημιουργηθεί.Υπογράφει (αν τελικά το δημοσιεύσετε) ένας “ανθυπομπάτσος” που δεν θέλει να πάρει προαγωγή σε μπάτσο. Και δεν τίθεται και θέμα να πάρει.
- από την πρωτοβουλία είπε…
-
Η φράση: “τις περισσότερες φορές” που χρησιμοποιήθηκε στην ανάρτηση (καλά το κατάλαβες) προσπαθεί να είναι ακριβοδίκαιη ενάντια στη λογική της συλλογικής ευθύνης. Αναφερόμαστε, ωστόσο, -αντίθετα με σένα- σε ελάχιστες εξαιρέσεις και μάλιστα με υποθετικό χαρακτήρα μια και η σφαίρα της εμπειρίας μας είναι συντριπτικά γεμάτη από κωλοπαιδαρισμό. Η κλασσική μικροαστική ματαιοδοξία συναντάει μια ιδιότυπη επιθετική έκφραση στο ένστολο συνάφι σας. Μια αιχμηρή έκφραση… Και παρότι πιάνεις πουλιά στον άερα όταν πρέπει να δικαιολογήσεις τις επιλογές σου, κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημά μας είναι η ίδια η εξουσία παρότι κραυγάζει στα πολιτικά μας χαρακτηριστικά. Άσε λοιπόν στην άκρη τους ελεγκτές και τα φτηνά παραδείγματα. Είμαστε σαφείς και με το παραπάνω και δεν υπάρχει καμία παραπλάνηση…
Η φράση “χωρίς ιστορική προϋπηρεσία κύρους” δεν αναφέρεται ως μειονέκτημα ή πλεονέκτημα αλλά ως ερμηνεία κατανόησης. Η αντίφαση υπάρχει στα δικά σου επικοινωνικά εργαλεία κι όχι στα δικά μας.
Ο σεβασμός κατακτιέται… Αυτή είναι η φράση κλειδί. Και σεις υπολείπεστε κατά πολύ μιας τέτοιας αποδοχής. Διορισμένοι άνθρωποι είσαστε… Η δημοκρατία έχει πρόβλημα και μια ρηγμάτωση των δικών της δομικών προβλημάτων προβάλλεται και στην δική σας περίπτωση. Εμείς είμαστε υπέρ της ελευθερίας και όχι υπέρ της δημοκρατίας. Για τη διαφορά σε παραπέμπουμε σε κλασσικά εγχειρίδια πολιτικής ιστορίας και φιλοσοφίας.
Σωστά διαβάζεις. Το παράνομη λείπει από τη στάθμευση γιατί είναι αμφισβητήσιμο κατηγορούμενο δίπλα σε ένα μαλακισμένο ουσιαστικό. Αδέλφια μου πεθαίνουν σωρηδόν από εργολαβικές κακοτεχνίες, από εργατικά “ατυχήματα”, από έναν άρρωστο πολιτισμό του οποίου εσείς δεν επιλύετε κανένα πρόβλημα αλλά είστε φτηνοί υπηρέτες αυτών που τον διαχειρίζονται.
Παρότι είσαι έξυπνος έχεις περάσει στο να αυτοπεριορίζεις επιλεκτικά τους διανοητικούς σου ορίζοντες. Ποιά είναι η δουλειά σου; ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟ. Γι΄αυτό διατυπώνεις ασυναρτησίες για την βουλή των ελλήνων και τις αποφάσεις της την ίδια στιγμή που ζητάς -συνδικαλιστικά- να αλλάξουν αυτές οι αποφάσεις της ως εσφαλμένες. Μέχρι λοιπόν να αλλάξει ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ; Με τους δυστυχείς τους οποίους οι υψηλοί σας οι προϊστάμενοί ξερίζψωσαν από τη γή τους; Κι αυτή είναι μια απλή πιστοποίηση της αθλιότητάς σου… Επί προσωπικού πιά κι ας μην “προαχθείς” ποτέ. Δεν χρειάζεται… Τις κατάλληλες στιγμές θα κάνεις πλάτη στους “οξύθυμους” συανδέλφους σου δείχνοντας κατανόηση…
Εσύ έγραψες για νόμους που άλλοι αποφασίζουν και συ εκτελείς. Ποιά είναι η διαφορά σου από τους στρατιώτες; Ποιά είναι η διαφορά των ναζί από σένα όταν καταδιώκεις μετανάστες κραυγάζοντας ενάντια στην πρώτη κοινωνική κατακραυγή: “εγώ τη δουλειά μου κάνω”;
Εγώ λεω να σοβαρευτείς και να μην γράφεις μαλακίες για καθαρή πόλη, όμορφη και ανθρώπινη γιατί μας διαβάζει κόσμος και εκτίθεσαι. Υπηρετείς αυτούς που ρημάζουν την πόλη και φυτεύουν στις ζαρντινιέρες της Ιεράς Οδού κάνα θάμνο για το θεαθήναι. Πλάκα κάνεις; Η συμφόρηση των δρόμων στο Αιγάλεω οφείλεται καθαρά στην κρατική και δημοτική πολιτική. Είναι τυχαίο ότι όοοοολα τα λεωφορεία που περνούσαν από την Ιερά Οδό κατεβαίνουν στην Παπαναστασίου (στην ουσία έναν παράδρομο) για να εξυπηρετήσουν το ΙΚΕΑ; Η κυκλοφορία δεν έχει βελτιωθεί από την γελοία παρουσία σας. Ίσα ίσα στο Αιγάλεω σας έχει στη μπούκα ακόμη κι ο εμπορικός σύλλογος της περιοχής. Ρώτα και θα μάθεις…
Όπως πρέπει να μάθεις και μερικά πράγματα και για την κοινωνική αντιβία, για την κοινωνική διαλεκτική, για τον αγώνα της κατάκτησης της συνείδησης της ελευθερίας που περνάει από πάνω απόπ ό,τι την περιορίζει (όχι με ατομικά κριτήρια έτσι; σε προλαβαίνω: με προσωπικά και κοινωνικά)…Η οπλοφορία σας έχει τεθεί ως απαίτηση από τους προϊσταμένους σου. Και από τους συναδέλφους σου για να αποκτηθεί επιτέλους η ευθυγράμμιση εξουσιαστικού ύφους και “υλικοτεχνικής υποδομής”.
Το πόσο δήθεν αναρχικοί είμαστε μπορείς να το διαισθανθείς από τον λόγο, τη στάση και από την έμπρακτη αγωνία που χαρακτηρίζει όλο αυτό το ιστολόγιο (αν όχι ρώτα και λίγο… τί είναι το Αιγάλεω… μια αγκαλιά τόπος είναι). Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι η δική σου “ευαισθησία” ξεπουλιέται σε λογικές τιμές ενώ η δική μας αξιοπρέπεια ανασαίνει μέσα από την ανιδιοτέλεια.
Και προφανώς γράφεις Ιστορία όταν διατυπώνεις τη φράση: “…να πείσετε και κάναν άλλο για τον στρατοκρατικό χαρακτήρα της πολιτείας μας”. Εμείς να πείσουμε για τον στρατοκρατικό χαρακτήρα; Κι όχι εσύ ένα τρανταχτό υπόδειγμα; Ένας ένστολος; Μη τυχόν και είστε απελευθερωτικός στρατός; Μήπως είστε πολιτοφύλακες των επαναστατικών σοβιέτ και σας έχουμε παρεξηγήσει;
Κρίμα που δεν τίθεται θέμα να πάρεις προαγωγή. θα ήσουν χυδαίος αλλά τουλάχιστον όχι φτηνός όπως οι άλλοι…
Τα μικρομάγαζα του Αιγάλεω τα οποία καμώνεσαι ότι προστατεύεις δεν κινδυνεύουν από τους μικροπωλητές αλλά από τα μεγαθηρία του ΙΚΕΑ, του Praktiker και του Μedia Markt που έχουν φυτευτεί στην πόλη προκειμένου να την φέρουν στα δικά σου πρότυπα ανάπτυξης. Οι κάτοικοι του Αιγάλεω υποφέρουν από τα εξοντωτικά ενοίκια που αυξήθηκαν κατακόρυφα με την “άφιξη” του Μετρό στην περιοχή, την κεντρική πλατεία του οποίου πασχίζεις να κρατήσεις “όμορφή” και “καθαρή” διώχνοντας τους μικροπωλητές.
Όσο για τους συναδέλφους σου, είναι τουλάχιστον για γέλια να μας λες ότι επιλέγουν να ασκήσουν “μαλακά” τα καθήκοντά τους. Στην Ερμού, τα καλόπαιδά σου όχι μόνο κυνηγάνε τους μικροπωλητές αλλά πολλές φορές τους ξυλοκοπούν άγρια -πάντα σε αγαστή συνεργασία με τις υπόλοιπες δυνάμεις καταστολής…
Επειδή φαίνεται ότι δεν σκαμπάζεις και πολλά από αυτούς που υπηρετείς καθημερινά, σου υπενθυμίζω ότι υπάρχουν κάποιοι εξουσιαστικοί μηχανισμοί που παράγουν πολιτική. Ο κόσμος δε διαμορφώνεται γύρω σου ακολουθώντας μία νομοτελειακή πορεία με τα καλά και τα κακά της, οπού απλά όλοι έχουν το δικαίωμα της άποψής τους. Φοβερό, ε; βγες από το σπιτάκι του μπάτσου κεν-κεν τώρα που θέλει να μας προστατέψει από το κακό και τ’ άδικο και κοίτα κάτι πράγματα:
– η δημοτική αστυνομία δεν αποτελεί τίποτα άλλο από ένα παρακλάδι της νεοφιλελεύθερης στρατηγικής προσέγγισης για την ανάπλαση του αστικού τοπίου. Αυτή επί της ουσίας, πέρα από προσέγγιση, εδραιώνεται σε διεθνές επίπεδο κυρίως στον δυτικό κόσμο από τη δεκαετία του ’70.
– συνεπώς αυτά για τα παρκαρίσματα και τις ευαισθησίες των δημοτόμπατσων για τις αναπηρίες άστα για κανενα τσίρκο ή τράβα πες τα σε καμιά μεσημεριανή τηλεοπτική εκπομπή. Δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά αν όταν σας κάνουν κύρηγμα, σας αμολάνε τέτοιες μπούρδες, σας εμπαίζουν δυστυχώς.
Δουλειά σας είναι το δικό σας πετραδάκι για την οικοδόμηση ενός αστικού μοντέλου βασισμένου στην σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (δλδ επέτρεψε μου να συμπεράνω: στον καπιταλισμό της ελεύθερης αγοράς και μόνο), στο αποστειρωμένο περιβάλλον, στον διαρκή έλεγχο των ανθρώπων-πολιτών (δημοτόμπατσοι-κάμερες κτλ), και στην επιβολή μίας κανονικότητας που ενώ κάποτε υπάκουε στις επί τόπου ιδιομορφίες και κουλτούρες (όχι ντε, δεν το υπερασπίζομαι απλά το καταθέτω ως πραγματικότητα στην ταπεινή μου ανάλυση) τώρα βασίζεται στις διαθέσεις των πολυεθνικών και μόνο. τώρα αν η εφαρμογή όλων αυτών στον ελλαδικό χώρο ή στο αιγάλεω π.χ. είναι λίγο προβληματική ακόμα, και σε δυσκολεύει να τα δεις όλα αυτά, τι να σου πω; κάτσε κανά 5ωρο και διαλογίσου έξω ακριβώς από το ικεα μπας και σου έρθει η θεία φώτιση.
– τουτέστιν, άσε στην άκρη τις ευαισθησίες σου όταν μιλάς για το σώμα στο οποίο ανήκεις. εάν όντως τις έχεις (έχω τις αμφιβολίες μου βλέπεις) δεν το καθορίζουν ούτε στο ελάχιστο. ακόμη κι αν το έκαναν, αυτό θα διορθωνόταν από τα αφεντικά σου αυτομάτως. τόσο πολύ σ’ αγαπάνε!
– είσαι μέσα σε ένα σώμα που υπηρετεί τα συμφέροντα της κυριαρχίας. και αν δεν ταιριάζατε δε θα συμπεθεριάζατε. αν και επιμελώς αποφεύγεις να ασχοληθείς επί της ουσίας με το θέμα της συμπεριφοράς σας στους μετανάστες-μικροπωλητές, είναι έκδηλη η αντιπάθειά σου απέναντί τους. τα φτηνά σου εξυπνακίστικα επιχειρήματα του τύπου “αν τους αφήσουμε θα γεμίσουμε από δαύτους και μετά τι;” είναι κλασικά κυριαρχικά ψευδοδιλλήματα όσων θέλουν να πείθουν για την αναγκαιότητά τους. Αν θες να ασχοληθείς με τα προβήματα της ζωής σου ξεκίνα με τις σωστές ερωτήσεις, όπως τι είναι καπιταλισμός, ας πούμε. λέμε τώρα…
τι σου λέω τώρα ο ψευτοαναρχικός του κώλου, ε; που στηρίζει κιόλας με την παρακρατική του δράση του σύστημα. να σου θυμίσω απλά, αφού διαμαρτύρεσαι τόσο εντόνως εναντίον τους, ότι ακριβώς τα ίδια λεέι και το ΛΑΟΣ και η χρυσή αυγή. δημοκράτη μου, εσύ!
αν δεν ήσουν δημοτόμπατσος θα σε έλεγα γελοίο. αλλά το επάγγελμά σου αρκεί από μόνο του και σε χαρακτηρίζει…
υ.γ: το πόσες φορές οι μπάτσοι έχουν χτυπήσει, τρομοκρατήσει, δολοφονήσει κόσμο, το ξέρεις; δύσκολα σου βάζω, ε;
ε, βέβαια, όταν κάτι αποτελεί συνθήκη που να μετράς; το αποδέχεσαι και άμα σου δώσουν και έναν μισθούλη το υπηρετείς κιόλας…
Εμένα μ’ αρέσει που πάει να βγει ότι απειλήθηκε κιόλας ευθέως. Πού την είδε την απειλή δεν μπορώ να καταλάβω. Για να καταλάβεις τι σημαίνει απειλή τράβα ρώτα τους μετανάστες τι νιώθουν όταν τους απευθείνετε εκφράσεις σαν και αυτές που περιγράφουν οι σύντροφοι στην ανάρτησή τους. Τράβα ρώτα τους ξεριζωμένους από τη γη τους που αντικρύζουν στα σύνορα μια κάνη όπλου στραμμένη πάνω τους. Αν θέλεις να το παίξεις θιγμένος δικαίωμά σου, όχι όμως ότι απειλήθηκες κιόλας… Για χαλάρωσε, δεν θα βγεις κι από πάνω!
Opoios exei ti myga, mygiazetai. An niothei apeilimmenos tote mallon exei kalous logous kai tous kserei. Kai poly faia ousia spatalisate gia na tou ta peite.
εγώ πάντως θα τον απειλούσα. Ναι εάν έπιανα δημοτόμπατσο (και όχι μόνο) να κυνηγάει μετανάστη δεν είχα ηθικό κόλλημα να του άνοιγα το κεφάλι. Γιατί να το αρνηθώ; Και καλά θα έκανα.
Υ.Γ: Κάποτε είχα πετύχει στην τηλεόραση τον παρακάτω διάλογο απο ένα έργο:
-Αυπαστυνόμε να σας πω..
-Αστυνόμος παρακαλώ
-Αστυνομός υπαστυνόμος ο κόσμος μπάτσους σας λέει.
Το ίδιο ισχύει και με εσάς και αυτό κάτι δείχνει για την άποψη του κόσμου… Δημοτόμπατσους σας λέει ο κόσμος….
Υ.Γ2: Για το ότι υπηρετούμε το κράτος κτλ κτλ…
Κοίτα να δεις που τα ίδια λέει:
Το κκε (βουλευτικό κόμμα)
Το λάος (βουλευτικό κόμμα της άκρα δεξιάς)
Η χρυσή αυγή (νεοναζί)
Το πασοκ (πρώην κυβέρνηση)
Ακόμα και οι ΝΔ δεν λέει φυσικά ότι υπηρετούμε το κράτος άλλα ότι ήμαστε φασίστες
Και φυσικά και ο ΣΥΝ.
Δηλαδή όλοι όσοι στηρίζουν έναν κρατικό μηχανισμό.
Δεν το λένε:
20.000 κόσμος που συγκρουόταν τον Δεκέμβρη και σας αρέσει ή όχι, με πέτρες, μολότωφ κ.α και όχι με…. νεράτζια όπως κάποιοι προσπαθούν να πείσουν!
Υ.Γ3: Γιατί κάποιοι που υπηρετούν το κράτος δέχονται την ποιο άγρια καταστολή απο αυτό και είναι ο ΜΟΝΟΣ πολιτικός χώρος που γεμίζει τις φυλακές του κράτους;;;
Α και κάτι ακόμα. Αυτό που λες περί μεταναστών, ακριβώς αυτό λέει και η χρυσή αυγή όταν τους ξυλοκοπεί… και τα φασιστάκια στο Αιγάλεω που τους την πέφτουν συχνά πυκνά πλέον!
Οι σύντροφοι από το Αιγάλεω θεωρούν σωστό να δέχονται το διάλογο, να απαντούνε με επιχειρήματα γιατι μπορούνε να το κάνουνε (τώρα αν ειναι σωστά, λάθος, διαφωνούμε, συμφωνούμε είναι άλλο θέμα)και συνεπώς το δημοσιεύουνε για να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερς διαστάσεις, να φτάσει σε περισσότερα μάτια και αυτιά και όλο αυτό συμβαδίζει με την κοινωνικά ανοιχτή τους θεώρηση την οποία μπορεί κανείς εύκολα να συμπεράνει από την πορεία αυτού εδώ του ιστολογίου, το οποίο είναι και το βασικό τους όργανο να διαχέουν την άποψή τους.
Τώρα αν κάποιοι γηπεδοχουλιγκάνοι θεωρουν οτι όλο αυτό ειναι σπαταλη φαιας ουσίας, θα τους συνιστούσα να γυρισουν στα γήπεδα που ειναι και ο φυσικος τους χωρος και να
προσπαθησουνε να καταλαβουνε οτι ο κοσμος δε θ’αλλαξει ΜΟΝΟ με βια (η οποια ειναι σαφως απαραιτητη οταν ειναι αυστηρα ευστοχη, γιατι αλλιως γινεται κοινωνικο μπουμερανγκ)αλλα και με επιχειρηματα, πολυμορφες δρασεις και φαντασια.
ΥΓ.κι ας μην ακουσουμε παλι τα περι χιππισμου και λουλουδιων και χρωματων..
σπέυδω να διευκρινήσω οτι δεν ανηκω στην πρωτοβουλια
Απο αυτά που είπα αυτά κατάλαβες; Δηλαδή θεωρείς ότι εάν κυνηγήσεις έναν δημοτόμπατσο όταν μπροστά στα μάτια σου κυνηγάει μετανάστες είναι γηπεδική συμπεριφορά; Ανέφερε κάτι για ΜΟΝΟ βία και δεν το είδα; Σε πληροφορώ η δράση μου είναι κοινωνική ανοιχτή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εάν βρεθώ μπροστά σε ένα σκηνικό βαρβαρότητας απο τον οποιοδήποτε, όχι μόνο δημοτόμπατσο, αλλά φασίστα, μπάτσο ή οτιδήποτε θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια ή θα αρκεστώ σε ένα κείμενο καταγγελίας. Προφανώς θα το δημοσιοποιήσω αλλά προφανώς και θα εμποδίσω με τον οποιοδήποτε τρόπο περνάει απο το χέρι μου την ρατσιστική αυτή επίθεση. Προγανώς δεν λέω ότι η πρωτοβουλία θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Θεωρώ ότι και αυτή θα επενέβαιναν με σκοπό την αποτροπή αυτού του πράγματος. Και ναι θεωρώ ότι εάν δεν έπαιρνε απο λόγια ε δεν θα καθόντουσαν να κοιτάνε να κυνηγάνε τους μετανάστες!
"τις περισσότερες φορές αντλούν από τη στολή και την εξουσία προεκτάσεις της μικροαστικής τους ματαιοδοξίας".η στολη του δημοτομπατσου δεν εχει επιλεχθει τυχαια.αρβυλες,χακι στρατιωτικο παντελονι,ζωνη γυρω απ'τη μεση,μπλουζες με το σημα της "υπηρεσιας",και επισημη στολη για τις ειδικες περιστασεις.με αλλα λογια,ενα μιλιταριστικο ανδρεικελο(ακομη &αοπλο) που στο περασμα του,πρεπει να ξεχωριζει απο τις μαζες επιζητωντας σεβασμο.η ματαιοδοξια των δημοτομπατσων ξεχειλιζε την ημερα της παρελασης της 25ης μαρτιου .φορωντας την επισημη στολη του "σωματος" και τα απαραιτητα γυαλια ηλιου,στεκονταν καμαρωτα πλαι στους επισημους φορεις της τοπικης αυτοδικοικησης.μπατσοι ,δημοτομπατσοι,παπαδες,δημαρχοι,αντιπολιτευομενοι,μαζεμενοι ολοι μαζι,συμπαγεις οσο ο κρατικος μηχανισμος,περιμεναν τη παρελαση των υπηκοων μαθητων.δυστυχως για σενα φιλε δημοτομπατσε,οι ελεγκτες των λεωφορειων και οι υπολοιποι εξουσιαστικοι μηχανισμοιπου επικαλεισαι,ελειπαν απο το βαθρο…
χωρίς ιστορική προϋπηρεσία εξουσιαστικού κύρους":η δημοτικη αστυνομια ,απο την ιδρυση της ,παρολο που πολιτικα ειχε ξεκαθαρο ρολο,επιχειρησιακα,αναζητουσε αρμοδιοτητες να δικαιολογησει την υπαρξη της.η αφαιρεση πινακιδων και η εκδιωξη μικροεμπορων,μπορουσαν μια χαρα να γινουν και απο μπατσους.οι κοινες περιπολιες με τους "επισημους" μπατσους,και η συμπραξη τους στις καταδιωξεις των μετανατων,σκοπευει να μεταβιβασει λιγο απο το εξουσιαστικο τους κυρος σε σας.
"αν δεν τους σεβόμαστε θα προσπαθήσουν πολύ να τους φοβόμαστε":τρανταχτο παραδειγμα,οι συναδελφοι σου δημοτομπατσοι του δημου αθηναιων.καθημερινα,αυτα τα ενστολα κωλοπαιδα,περνουν μπροστα απο τα προπυλαια που βρισκονται οι μεταναστες μικροπωλητες,βαζουν τη σειρηνα και σταματανε επιδεικτικα στο δρομο,παιζοντας κυνηγητο με τους μεταναστες που τρεχουν γεματοι αναμεσα στ'αυτοκινητα…στην ερμου παλι,παρομοια κατασταση.στο πιο εμπορικο δρομο της ελλαδας,εκει που ο πλουτος βασιλευει,το παραεμποριο των μεταναστων αποτελει "μαστιγα" για τον φωκα,τα glou,τα zara,και τα sprider…και αφου κρινονται ανεπιθυμιτοι με βασει του καπιταλιστικου διακαιου,η λαικα(!!!) διορισμενη δημοτικη αστυνομια αναλαμβανει τον εκφοβισμο και την εκδιωξη τους…
"το αξιολύπητο λειτούργημα του να περιφέρεται και να κόβει κλήσεις σε σταθμευμένα αυτοκίνητα"…δε το ξεχασαμε το "παρανομα" δημοτομπατσε.κατα βαση,η παρανομη σταθμευση για το δημο και τη δημοτικη αστυνομια,ειναι η σταθμευση που δεν εχει προπληρωθει στο δημο ως θεση παρκαρισματος.δεν ειναι τυχαιο πως οι δημοτομπατσοι της αθηνας περιφερονται και κοβουν κλησεις σε θεσεις που ο δημος εχει βαλει παρκομετρα.ασε λοιπον τις ψευτοευαισθησιες για τους ανηπηρους.ρωτα τον αναπηρο αν μπορει να περασει απο τις πλατειες που εχουν γεμισει τρεπεζοκαθισματα καφετεριων.ρωτα τον αν μπορει να ανεβει στο λεωφορειο αφου σε καμια σταση δεν υπαρχει πουθενα συστημα αναβασης.υπηρετεις ενα θεσμο που καθημερινα απαξιωνει τους αναπηρους τους μη παραγωγικους,τους κοινωνικα αποκλεισμενους.
Δεν φτάνει λοιπόν σ’ αυτά τα ανθρωπάκια μόνο το ότι η ίδια τους η παρουσία (ακόμη και όταν εποχούμενοι περνούν φευγαλέα από την κεντρική πλατεία) κάνει τους μετανάστες να μαζεύουν όπως όπως τις πραμάτειες τους και να τρέχουν φοβισμένοι. Και ας μην έχουν σκοπό να τους συλλάβουν.":τα γελακια μεταξυ των δημοτομπατσων οταν παριστανται σε τετοιες επιχειρησεις εκκαθαρισης,τα εχουμε δει ολοι.δεκαδες φορες,παρολο που μπορουν να φυγουν,παραμενουν χαλαροι στο ιδιο σημειο,ετσι απλα,για σπασιμο…τις συνδικαλιστικες διεκδικησεις σου τις πεταω στα σκουπιδια διπλα απο αυτες των μπατσων…
Εξάλλου, και οι ναζί στη δίκη της Νυρεμβέργης δήλωναν ότι «εκτελούσαν εντολές» στα κρεματόρια.":επικαλεισαι το ιδιο πρεαγμα με τους ναζι,οσο κι αν σου ξινιζει ο παραλληλισμος.δουλεια σου (οπως και των ναζι) ηταν να υπακουουν στις εντολες των ανωτερων τους.το περιεχομενο των εντολων μπορει να αλλαζει,αλλα η υποταγη στην ιεραρχια δεν αλλαζει.η ιεραρχια επιβαλλεται και στο φασισμο και στη δημοκρατια.δεν εισαι αμοιρος των ευθυνων σου,οσο κι αν προσπαθεις να φερθεις ανθρωπινα.επελεξες να εξουσιαζεις και να εξουσιαζεσαι.εσαι ενα γραναζι στη μηχανη της εξουσιας που παντα θα βρισκει καποιον κυνικο ανωτερο του η καποιον ανευθυνο κατωτερο του για να απαλλαχτει απο τις ενοχες του.δε χρειαζετε να φτιαξετε κρεματορια για τους μεταναστες για να σας πουμε ναζι.οι ναζι δε σκοτωναν απλα.δολοφονουσαν την ανθρωπινη αξιοπρεπεια.συμπεριφερονταν στους μη-αριους σαν ζωα.το ιδιο κανετε κι εσεις.τραμπουκιζετε μικροπωλητες,καλειτε τους μπατσους,κατασχετετε τα εμπορευματα τους παρολο που γνωριζετε πως ειναι το μονη πηγη επιβιωσης τους,και αποποιειστε των ευθυνων σας επειδη ο φαυλος κυκλος της ιεραρχιας σας παρεχει ασυλια…
αυτα τα λιγα για επεξηγηση του κειμενου της πρωτουλιας.τα λογια σου,δε τα σχολιαζω καν.τις πηρες τις απαντησεις σου απο τους συντροφους μου "δηθεν αναρχικους"…
kala kai mono pou anafereste san sintrofoi ktl iste gia gelia!! apo monoi sas katigoriopiiste apo tous ipolipous tragiko apla… makari kai i elliniki astinomia na itan san tin dimotiki astinomia toso xalari! oses fores me grapsane itan karga evgenikoi kai tous misousa akougontas oles tis paparies sas kai tou kosmou
poso lathos imoun telika.
entometaksi spoudazo kai exo dei episis para polous stin sxoli mou kanei entiposi pou kanoun metaptixiaka para poloi apo autous pragma pou martira oti theloun na figoun kai tha figoun sigoura apo tis ipiresies tous sto melon.
i nootropia enos dimompatsou den exei apolitos kamia sxesi me mpatsou! apolitos kamia sxesi
oso gia tous nomous gia alodapous apo oti mou leei simfititis mou dimompatsos kanoun agona me ta somatia tous gia na apalagoun apo autes tis armodiotites kati pou enoite eseis den tha provalete pote..
giati arage? pleon nomizo oti oi anarxikoi stirizoun tin deksia malista einai to apolito dekaniki tis.
me to na epititheste stin dimotiki astinomia to mono pou tha kataferete einai na anagasoun kapote kai sautous na dosoun oplo kai oi ipeuthinoi tha iste mono eseis! kaneis allos, oute autoi oute i kivernisi. para mono eseis. entelos stimeno pleon kai fenete
Εντάξει λοιπόν,
οι δημοτόμπατσοι είναι μια χαρά σώμα γιατί σου μίλησαν ευγενικά όταν σου έκοψαν κλήση, πολλοί από αυτούς σπουδάζουν παράλληλα και κάνουν και αγώνα για να απαλλαγούν από την αρμοδιότητα του να κυνηγάνε μετανάστες (αλήθεια, γιατί;;;)…
Μάλιστα…
Πολύ ωραία μας ανέλυσες το σκεπτικό σου. Δεν μας είπες κουβέντα βέβαια, ούτε καν σχολίασες την αρχική ανάρτηση (http://anarxikoiaigaleo.blogspot.com/2009/05/blog-post_07.html) και τα όσα αναφέρονται σε αυτήν για τα “καθήκοντα” των κακόμοιρων δημοτόμπατσων (που και μόνο με τον τρόπο που τα ασκούν φαίνεται κατά πόσο θέλουν να απαλλαγούν από αυτά). Θα ήθελες αλήθεια να μας πεις την άποψή σου και να αφήσεις το θλιβερό παραλήρημα περί αναρχικών που στηρίζουν τη δεξιά;