Υπό κατάληψη από αναρχικούς και αντιεξουσιαστές βρέθηκε τις αμέσως προηγούμενες ώρες ο σταθμός του Μετρό στο Αιγάλεω. Η κοινωνική του λειτουργία δεν εμποδίστηκε, μπλοκαρίστηκαν τα μηχανήματα ακύρωσης εισιτηρίων, ακυρώθηκαν οι εισπρακτικές και ελεγκτικές λειτουργίες και μοιράστηκε υλικό αντιπληροφόρησης για την υπόθεση της Κ. Κούνεβα. Η κίνηση αυτή εξελίχθηκε σε συντονισμό με άλλες καταλήψεις την ίδια ώρα στους σταθμούς Μετρό και ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, τον Αγ. Αντώνιο, τη Ν. Ιωνία, τη Δάφνη και τον Ταύρο για την αλληλεγγύη στην Κ. Κούνεβα.
Το ένα από τα δύο κείμενα που μοιράστηκαν στο Αιγάλεω:
ενημέρωση από τις υπόλοιπες καταλήψεις:
– σταθμός Ταύρου
– σταθμός Δάφνης
και οι αναρχικοί δολοφονούν αλλά αυτοί είναι καλοί δολοφόνοι… 😀
lefterian, αρκετά δεν νομίζεις ότι έπαιξες σε αυτό το φιλόξενο blog των κατά τα άλλα δολοφόνων;
Και για να τελειώνουμε, αν έχεις να πεις κάτι πες το, αλλιώς τα κουβαδάκια σου και αλλού…
Η δολοφονία ενέχει δόλο. Για ΗΣΑΠ, Εργολάβους και Κράτος ο δόλος είναι αυτονόητος. Μπορείς όμως δόλιε anelefterian να μας πεις εσύ ποιός είναι ο δόλος των αναρχικών;
lefterian,στο συγκεκριμενο ιστολογιο καταθετουμε πολιτικα σκεπτικα,δε λεμε παραμυθια…ο καθενας μας αναλαμβανει να εκθεσει ανοιχτα το σκεπτικο του ,ακομα και ανωνυμα.εσυ λοιπον,τι κανεις;εχεις γραψει σε 2 αναρτησεις σχολια που δε ξεπερνανε τις 10 λεξεις(!)…”και θα αποτυχετε” “δεν ανηκω στο κκε”,”και οι αναρχικοι δολοφονουν”.
κανενα επιχειρημα,κανενας συλλογισμος,καμια τοποθετηση στο προκειμενο.μονο νηπιακες εξυπναδες εκ του ασφαλους,χωρις να προσπαθεις-και να θελεις-να πας το διαλογο παραπερα.αντιδραστικε τυπακο του απολυτου κενου,αν δε θες να γραψεις κατι ουσιαστικο,υπαρχουν και αλλα blogs που μπορεις να ικανοποιησεις τη ματαιοδοξια σου τραβωντας τα βλεμματα πανω σου…κατανοητον;
όχι καθόλου ‘κατανοητόν’
καταρχήν θεωρώ τις ιδεοληψίες σας, ιδεοληψίες του απόλυτου κενού, γι’ αυτό και επιστρέφονται οι χαρακτιρισμοί.
δεύτερον αν θα ήθελα να τραβώ τα βλέματα πάνω μου, θα ήμουν αναρχικός.
τρίτον, τα πολλές φορές αντικρουόμενα συνθήματα με τα οποία επιμένετε να κοσμείτε τους τοίχους είναι επίσης ‘μικρού μήκους’ καθώς και φτηνός τρόπος έκθεσης ιδεών.
άδολε, εγώ εστιάζω την ουσία της δολοφονίας στο συνθετικό φόνος, εσύ στο συνθετικό δόλος.
δολοφόνοι.
Lefterian εγώ δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Από τις αυθαίρετες και ατεκμηρίωτες αναφορές για “ιδεοληψίες” και τους “ναρκισσιστές” αναρχικούς (πώς τραβούν τα μάτια;) στα “μικρού μήκους” (!!!) συνθήματα στους τοίχους.
Στο τέλος πέφτει και ένα χρέωμα (επί ίσοις όροις κιόλας με τις μαζικές δολοφονίες του κράτους) προς τους αναρχικούς για φόνους (!!!) Επειδή δεν είναι κατανοητόν το σχόλιό σου μπορείς να αποσαφηνίσεις ή θα σου είναι κουραστικόν;
πχ. Ποιά είναι η ιδεολοληψία των αναρχικών και ποιά ιδεοληψία θεωρείς εσύ ότι δεν είναι του απόλυτου κενού; Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι η επιμονή μου ως αναρχικού εδώ να σε καταλάβω δεν ακυρώνει αυτό από μόνο του την άποψή σου ότι ό,τι κάνω το κάνω για να τραβάω την προσοχή πάνω μου; Ποιά είναι τα “μεγάλου μήκους” συνθήματα και ποιός είναι ο “ακριβός τρόπος” έκθεσης ιδεών; Πιστεύεις στην επανάσταση, στην εξέγερση και αν δεν πιστεύεις στην βία πώς εκτιμάς ότι θα ανατραπεί ένα καταπιεστικό σύστημα; Έχεις ιστορικά παραδείγματα για την επιβεβαίωση των απόψεών σου;
Βρίσε όσο θες. Και δολοφόνους πες μας και ό,τι άλλο. Χωρίς επιχειρηματολογία είναι ένας εκ των ουκ άνευ αυτοεξευτελισμός σου…
η αφεντια σου επιμενει να γραφει και να απαντα με προτασουλες νηπιαγωγειου…πρωτον,αλλο ιδεολογιες(μαλλον ιδεολογιες θα εννοουσες,αν και ο ιδιος ο ορος της ιδεολογιας ειναι αστοχος),και αλλο ιδεοληψιες.αν κατεχομασταν απο ιδεοληψια ,δε θα ειχες το “προνομιο” να γραφεις τα δυστυχα διστιχα σου σε καθε αναρτηση.δεν διεκδικουμε την απολυτη Αληθεια,δεν αυτοανακηρυσσομαστε τιμητες της επαναστασης,ουτε επιδιωκουμε να τοποθετουμαστε αυταρεσκα.δευτερον,δε χρειαζεται να εισαι αναρχικος ,για να τραβηξεις τα βλεμματα πανω σου.μπορεις απλα να μπεις σε ενα ιστολογιο οπως αυτο,να γραψεις μια προβοκατορικη προταση υποκειμενο-ρημα-αντικειμενο,και να περιμενεις γεματος ματαιοδοξια για αντιδρασεις.και τριτον,αν νομιζεις οτι γραφεις και συ σε εναν τοιχο οπως οι συντροφοι μας,εισαι γελασμενος.ο καθενας μας ,δε τοποθετειται πολιτικα μονο γραφοντας τσιτατα σε τοιχους.γραφει κειμενα,μπροσουρες,συμμετεχει σε συνελευσεις,καταθετει σκεπτικα παραλληλα με τη δραση του.εσυ ,τι κανεις;μας λες κατι παραπερα απ’την κραυγη σου;μας λες γιατι ειμαστε δολοφονοι;μας λες γιατι θα αποτυχουμε;μας λες γιατι διακατεχομαστε απο ιδεοληψια;ποιος τελικα ειναι ο ιδεοληπτης;εμεις η εσυ;εισαι πλεον χασιμο χρονου.
απαντώ περιληπτικά όπως πάντα.
α) για μένα δεν υπάρχουν μαζικές ή μη δολοφονίες. υπάρχουν δολοφονίες (και μου πεις ότι οι δολοφονικές επιθέσεις δεν είναι-στην ουσία- δολοφονίες γιατί θα γελάσω)
β) για να δεις γιατί οι αυτά που (λέτε ότι) πιστεύετε είναι ιδεοληψίες, δοκίμασε να συνθέσεις τα συνθήματα στους τοίχους που συνοδεύονται με το Α στερητικό)
γ) η επιμονή σου ‘να με καταλάβεις’ δεν μου λέει τίποτα. μπορεί βέβαια να είναι από καλή θέληση, μπορεί να είναι και πρόσχημα. εξάλλου με τα πρώτα που άρχισα να λέω σπεύσατε να με κατατάξετε κάπου και τα σχετικά, αυτό βολεύει στην αντιμετώπιση του ‘εχθρού’.
δ) κατά τη γνώμη μου η συνθηματολογία είναι λαϊκισμός.
ε) και κάποιοι άλλοι υποστήριξαν ότι με την βία θα ανατραπεί το κατεστημένο (βλέπε Ρωσία) και τελικά τα σκάτωσαν. εξορίες αντιφρονούντων και βασανιστήρια ό,τι δηλαδή κάνετε κι εσείς. καταστρέφετε βιβλιοπωλεία που δεν σας αρέσουν, καταστρέφεται χώρους οι οποίοι δεν αναδίδουν ιδεολογική οσμή που σας τέρπει κλπ
στ) το ότι δεν θα πετύχετε είναι προφανές. πες μου εσύ, που στηρίζεις ιστορικά την επιτυχία σου. πες μου γιατί θα πετύχεις. πες μου γιατί δεν έχεις πετύχει μέχρι τώρα, πες μου πως πιστεύεις ότι θα πετύχεις, πες μου τι πέτυχες.
ζ) εννοείται ότι θα βρίσω όσο θέλω, το ίδιο κάνετε κι εσείς εξ άλλου. βρίζετε και τραμπουκίζετε.
η) για το αν τραβώ τα βλέμματα θα σου πω εγώ, που στην κωλοεξέγερσή σας δεν ακούστηκε (ή δεν άκουσα) το περίφημο σύνθημα ‘αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι’, σας προβάλανε καλά ε;
θ) αν τα διάβασε όλα αυτά, έχασες χρόνο -πλέον- χρόνο.
πάλι καλά που δεν έχω βιβλιοπωλείο για να μου το κάψετε. δεν έχω τράπεζα. α ναι! δε είμαι και παπάς, δεν είμαι και μπάτσος, δεν είμαι και πολιτικός, δεν είμαι και απλός πολίτης που κάνει βόλτα στο κολονάκι δεν είμαι και καταστηματάρχης. είμαι απλός φοιτητής… αλλά και πάλι κινδυνεύω! ακούστε το παρακάτω ξεκαρδιστικό που μου είπε ένας γνωστός μου.
το παλικάρι ανήκει στη ΔΑΠ (θα πρέπει να κρεμαστεί ανάποδα) και είχε πάει νύχτα στο ΕΜΠ (ζωγράφου) να βάλει κάτι αφίσες. εκεί κατά τα μεσάνυχτα άρχισαν να έρχονται και οι ευγενείς σύντροφοί σας (αυτοί που δεν διακατέχονται από ιδεοληψίες) και τι είδε ένας από αυτούς ο οποίος έμπαινε με μηχανάκι στο πολυτεχνείο; ένας από τους φίλους του γνωστού μου ήταν κουρεμένος γουλί!!!!! τότε αυτός άρχισε να φουλάρει και σε λίγο ήρθαν κάτι τύποι με κράνοι (επαναστατικά κράνη) και καδρόνια (κι αυτά επαναστατικά) και άρχισαν αν τους ανακρίνουν (αυτό λέγεται λαϊκό δικαστήριο!) γιατί… χτύπησαν το φίλο τους;; προφανώς πήραν τον φαλακρό για… χρυσαυγίτη. άρχισε το κυνηγητό, έφαγαν οι γνωστοί μου λίγο ξύλο και τελείωσαν όλα.
άρα πάλι καλά που δεν είμαι κουρεμένες γουλί!!!
τώρα όμως φεύγω, εγκαταλείπω προς το παρόν το α-φιλόξενο (όλα να έχουν το στερητικό α, είναι καλό) μπλογκ. πάω στο πολυτεχνείο, καθότι σπουδάζω στη σχολή των χημικών μηχανικών, εκεί που έχετε το περίφημο ‘αυτοδιηκούμενο’ στέκι σας. να θαυμάσω πάλι τα συνθήματά σας στις τουαλέτες (κατεξοχήν χώρος αμφισβήτησης) να θαυμάσω τους μουτζουρωμένους τοίχους, να διαβάσω τις περίφημες εφημερίδες τοίχου σας. να μάθω για την επανάσταση! τι γίνεται; προχωράει; ποιοι είναι οι νέοι ιδεολογικοί αγώνες; (‘αν και ο ίδιος ο όρος της ιδεολογίας είναι άστοχος’…)
1
είναι άλλο φόνος κι άλλο δολοφονία. Μια κοπέλα που σκοτώνει το βιαστή της είναι φόνος ενάντια στο δόλο
2
τα συνθήματα στους τοίχους συνθέτουν ένα ψηφιδωτό μηνυμάτων και όχι ένα κείμενο θεωρίας
3
όταν λες κάποιους δολοφόνους δεν μπορείς να απαιτείς και ήπια αντίδραση, δεν απευθύνεσαι σε χριστιανούς ούτε και αφελείς
4
η γνώμη σου για τα συνθήματα είναι ανιστόρητη, στην κατοχή τα συνθήματα στους τοίχους ενάντια στους ναζί θεωρούνταν πλήγμα, τιμωρούνταν με θάνατο και μόνο αδαείς θα μπορούσνα να τα χαρακτηρίσουν λαϊκισμό
5
οι αναρχικοί διαφώνησαν με τους μπολσεβίκους τον Οκτώβρη του 1917, αντιστάθηκαν στην Κροστάνδη το 1921 και σφαγιάστηκαν από τον Τρότσκι, πολέμησαν και σφαγιάστηκαν στην παρισσινή κομμούνα του 1871, πολέμησαν και σφαγιάστηκαν στην Ισπανία το 1936 και ποτέ δεν ήταν δολοφόνοι γι’ αυτό ηττήθηκαν από τους πιο απάνθρωπους της ιστορίας. Επειδή είσαι παντελώς ανιστόρητος αυτές οι χρονολογίες αποτελούν και ιστορικά παραδείγματα για την κοινωνία που επιδιώκουν οι αναρχικοί και που κάτι τυπάκια σαν εσένα δικαιώνουν μέσα από την παντελή τους αμάθεια την διαρκή κοινωνική νομιμοποίηση της φονικής τους καταστολής.
6
Εσύ άρχισες να βρίζεις. Δεν μπορείς να επικαλείσαι την ευγένεια γιατί πρώτος εσύ την καταστρατήγησες και μάλιστα χυδαία ευθύς εξαρχής
7
Η κωλοεξέγερση μας είχε στείλει τους ρουφιάνους πίσω από τα οδοφράγματα μαζί με την αστυνομία. Η δική σου ιδεοληψία είναι αυτή που δεν σου επέτρεψε να ακούσεις για την κατάληψη στην ΕΣΗΕΑ…
8
Μην ανησυχείς γαι το χρόνο μας. Είναι όλος αφιερωμένος στις “κωλοεξεγέρσεις”
10
Καλό μάθημα και περαστικά στους φίλους σου τους ανιδιοτελείς δαπίτες! (σε στυλ μη δολοφόνου Καλαμπόκα…)
1.
και τα δύο είναι φόνοι
2.
τα συναισθήματα τότε που εμπνέουν οι θεωρίες σας είναι απάνθρωπα, όπως απάνθρωπους κάνανε κι εσάς (α, σήμερα είδα κι ένα άλλο σε διάδρομο της σχολής, έλεγε ‘θα σας βάλουμε μπεζίνα!’ -εκ μέρους των φοιτητών ‘ζωή σε μας’)
3.
δεν απαίτησα τίποτε, εσείς εξ αρχής απαιτείτε
4.
δεν βρισκόμαστε σε εποχές που θα θέλατε να βρισκόμαστε, για να έχετε εχθρούς και έτσι να μη χρειάζεται να τους κατασκευάζεται. σήμερα τη συνθηματολογία τη θεωρώ ευφυές πυροτέχνημα ή ολιγόλογη ανοησία
5. μπορεί οι αναρχικοί να ήταν θύματα των περιόδων που αναφέρεις (μην απαιτείς να ξέρω την ιστορία του αναρχισμού), αυτό δεν θα σας εμποδίσει σε τίποτα να γίνεται και θύτες, όπως ενίοτε έγινε και με τους κουμουνιστές. καίτε ότι δε σας αρέσει, βρίζετε με ότι δε συμφωνείτε, σπάτε στο ξύλο όποιον σας αντιτίθεται (και τώρα έχετε και αξιώσεις ευγένειας κάτι που εσείς οι ίδιοι θεωρείται συντηρητικό…)
6.
η κωλοεξέγερσή σας ήταν μία χλεύη στην έννοια της εξέγερσης, με στρατολόγηση ανηλίκων και πλιάτσικο
7.
δεν ανησυχώ για το χρόνο σας, ο σύντροφός σας κάτι ανέφερε. ίσα ίσα, θυμάμαι τώρα ένα σύνθημά σας που έλεγε ‘να γίνουν όλα ξέφραγο αμπέλι, νόμος το δίκιο του τεμπέλη’. οι τεμπέληδες έχουν χρόνο.
8. δεν διαλέγω τους φίλους με ταξικά, κομματικά, ιδεολογικά κριτήρια όπως εσείς φαίνεται. καλή συνέχεια στους ανιδιοτελείς φίλους σου με τα κράνη και τα καδρόνια.
δεν μου απάντησες όμως στα ουσιώδη.
αυτοί που θεωρούν την ευγένεια συντηρητισμό (έτσι τουλάχιστον λένε τα συνθήματα…) απαιτούν τώρα ευγένεια.
αυτοί που βρίζουν, χτυπούν, δολοφονούν, κλέβουν στον όνομα μιας ‘εξέγερσης’ και η οποία τους νομιμοποιεί τάχα να προβαίνουν σε όλα αυτά, τώρα ζητούν και τα ρέστα.
αυτοί που εκφοβίζουν και τρομοκρατούν τώρα θα με πουν και ‘ταραξία’ του μπλογκ
καληνύχτα φιλόσοφοι…
τέλος πάντων.
μπορεί να με θεωρήσετε ηλίθιο και μπορεί όντως έτσι να είναι.
πάντα αυτό παθαίνω. όταν νευριάζω με την τακτική κάποιων, μπαίνω στο μπλογκ τους ή στο φόρουμ τους και βγάζω την αγανάκτησή μου. το ίδιο είχα κάνει και πριν μήνες στο φόρουμ κάποιου κόμματος.
μετά όμως το καταλαβαίνω και ζητάω συγγνώμη.
συγγνώμη λοιπόν για τις ύβρεις μου και τα σχετικά.
δεν θα ξαναμπώ ούτε θα ξαναενοχλήσω το μπλογκ σας.
αυτό δεν σημαίνει ότι και συμφωνώ όμως.
κριμα.τελικα καλυτερα ηταν τα διστιχα σου απ’τις απανωτες μπαρουφες σου…πρωτον,βασει του σκεπτικου σου,και ο παναγουλης δολοφονος ηταν αφου αποπειραθηκε να δολοφονησει το παπαδοπουλο.τι οριζεις ως δολοφονικες επιθεσεις κυριε δικαστα;τις σπασμενες τζαμαριες;τη πρωτογενη αντισταση με στοιχειωδη μεσα αυτοπροστασιας απεναντι στους πανοπλους μπατσους;για θυμισε μας μια δολοφονικη επιθεση αναρχικων…γιατι εγω μπορω να αραδιασω δεκαδες δολοφονικες επιθεσεις κρατικων και παρακρατικων τσογλανιων.θες να μιλησουμε για χιτες;για εκοφιτες;για ρειτζερς;για κενταυρους;για ε.π.εν-ιτες;για ενοπλους χρυσαυγητες;για πληρωμενους μπραβους σε σχολες;για περιανδρους;για καλαμποκες;για βουγιουκλακηδες;η ιστορια ειναι γεματη δολοφονιες και δολοφονικες επιθεσεις σε βαρος κοινωνικων αγωνιστων.προφανως εσυ, το προτυπο φοιτητη,αρκεστηκες να μαθεις μονο ο,τι ειναι στην υλη της γ’ λυκειου.αλλα βλεπεις,εκει δεν γραφει τιποτα απ’ολα αυτα.σου γραφει μονο για το ποσο ενδοξο ειναι το εθνος-κρατος σου,και ποσο μεγαλειωδης ειναι η δημοκρατια του.
δευτερον,μεγαλη ιδεα εχεις για τον εαυτο σου.σε καταταξαμε για εχθρο;εγινε μια αναρτηση στην οποια γινονταν απολογισμος της πορειας στο περαμα.εσυ εγραψες πως θα αποτυχουμε.χωρις τιποτα παραπανω.μονο ενας κνιτης(για τους δικους του λογους),ενας εφοπλιστης,και ενας αντιδραστικος,θα ειχαν τεμνομενες τοποθετησεις για το θεμα.τι να κανουμε,δε καταλαβαμε απ’την αρχη οτι θα εισαι ο αντιδραστικουλης χημικος μηχανικος που οταν γινει καριεριστας θα εκδιδει ψευτικα gazfree αδιαφορωντας για τις ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ των εργατων.η συνθηματολογια ηταν ανεκαθεν οπλο των καταπιεσμενων.οι μηχανισμοι χειραγωγισης και επιβολης της κυριαρχιας παντοτε πολεμουσαν τη συνθηματολογια.απο τον μαρκατο και τον μουτζουρη,που εχουν στησει συνεργειο να ξεκολλαει αφισες και να σβηνει συνθηματα ανατρεπτικου περιεχομενου στο πολυτεχνειο σου,μεχρι τον προεδρο της ε.ρ.τ που τρεχει να λογοκρινει τη στιγμιαια παρεμβαση των εξεγερμενων συντροφων στο στουντιο της ερτ το δεκεμβρη,η ριζοσπαστικη συνθηματολογια δε θα παψει να υπαρχει οσο κι αν σου χαλαει την αισθητικη.
τριτον,οι ιστορικες σου γνωσεις,ειναι για γελια.ειδικα οταν προσπαθεις γεματος αυταρεσκεια να περιγραψεις την οκτωβριανη επανασταση και τα αποτελεσματα σε μιση παραγραφο λεγοντας οτι τα σκατωσανε(προφανως οι χιλιαδες λαου που περικυκλωσαν τα ανακτορα και ανετρεψαν το τσαρο,κατ’εσε τα σκατωσαν…οι επαναστασεις δεν ανηκουν σε κανεναν βλαδιμηρο,σε κανενα ιωσηφ,σε κανενα τροτσκι)βεβαια,γι σενα αυτα ,ειναι ψιλα γραμματα.εσυ,ο περισπουδαστος φοιτητης με masterκαι διπλωμα μηχανικου,μαθαινεις στη ξεπετα οτι οποιος ειναι αντικαπιταλιστης,εινα ιμε τη σοβιετικη ενωση,αρα θα στειλει σε γκουλαγκ τους αντιφρονουντες,και στο τελος,θα τα σκατωσει…fast food αποψεις επι παντος επιστητου με το κυρος και το υποβαθρο ενος μηχανικου.
τεταρτον,τα βιβλιοπωλεια των φασιστων,ειναι επιχειρησεις.καταστρεφονται γιατι ανηκουν σε φασιστες ,που απαιτουν τη φυσικη και πολιτικη μας εξοντωση.και μαγαζι με ρομπες να’χαν,την ιδια τυχη θα ειχαν.η καυση βιβλιων ,ειναι καυση εμπορευματων.οι παλιατζουρες που πουλαει ο καθε μπουμπουκος,πωλουνται και σε αλλα βιβλιοπωλεια.αυτα ομως,δε καιγονται.αυτο δε σου λεει κατι;αντιθετως,οι φασιστες,στα “ενδοξα”τους χρονια,απαγορευαν και καιγαν ολα τα βιβλια που κυκλοφορουσαν επειδη θεωρουνταν ανατρεπτικα,και επικινδυνα για τη κοινωνια.αλλα ο πρετεντερης και ο πορτοσαλτε,ετσι σε μαθαν να σκεφτεσαι,κοντοθωρα,και αυταρεσκα…
πεμπτον,σχετικα με την αθλιοτητα των δημοσιογραφικων κυκλων,η επικαιροτητα σε αποστομωνει για τα καλα…για 4η μερα,ουρλιαζουν για την επιθεση στο κολωνακι,ανασκευαζοντας ιστοριες περι οπλοφορων,ασυλου,τραυματισμενων περαστικων,πλιατσικολογων αλληλεγγυων…το “αλητες ρουφιανοι δημοσιογραφοι” απο τις πορειες του δεκεμβρη,μαλλον θα το κοψαν στο μονταζ.τα ρεπορταζ που εβλεπες φορωντας τις παντοφλες σου απο την παθητικοτητα του καναπε,ειχαν καλους μοντερ,και σου δειχναν μονο τους “αλητες κουκουλοφορους που σπηλωνουν τη μνημη του αλεξη”…στην επομενη “κωλοεξεγερση” μας,θα σου στειλουμε ηχητικο ντοκουμεντο μα το ακουσεις στο καναπε σου.
εκτον,οντως,πολυ ξεκαρδιστικο το βιωμα σου!τοκαθε ξυρισμενο που κυκλοφορει στην αθηνα ,στα εξαρχεια,στο πολυτεχνειο σου,τον εχουν σταματησει κρανοφοροι τραμπουκοι-αναρχικοι ,επειδη τον περνανε για φασιστα…κινδυνευουν οι φαλακροι δηλαδη;να το καταγγειλεις στα μμε.θα τρελαθουν απ’τη χαρα τους!
εβδομον,το στεκι -οπως και καθε στεκι-ειναι αυτοδιαχειριζομενο,οχι αυτοδιοικουμενο(!).τοσες αφισες βγαζουν,τοσο καλος εισαι στην αναγνωση;δεν περιμενω βεβαια,να μου αναπτυξεις τη διαφορα της αυτοδιαχειρησης,και της αυτοδικοισης,εχω καταλαβει οτι δε σκαμπαζεις και πολλα…
ογδοον,πισω στα αποστειρωμενα εργαστηρια παρεα με τους καριεριστες δαπιτες και τα πουαρ σου τωρα…
ενατον,φερμουαρ
Αχ βρε lefterian… Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τον ψυχολογισμό σου. Παραμένεις αποσπασματικός, διαβάζεις λάθος, αναπαράγεις κυρίαρχες αντιλήψεις ανερμάτιστα και δεν αφήνεις εξαρχής το περιθώριο για έναν διάλογο. Για να αρνηθείς ή να δικαιολογήσεις πρέπει να καταλάβεις πρώτα. Και συ αρνείσαι την κατανόηση στενεύοντας έτσι τη συνείδησή σου. Δικό σου θέμα. Καλό σου ταξίδι… και να θυμάσαι ότι η ζωή είναι ανελέητη, πράγμα για το οποίο δεν ευθύνονται οι αναρχικοί…
Έτσι πέστο. Λοιπόν προσπαθώ να καταλάβω τόση ώρα ποιο είναι το παληκάρι και καθ’ ότι ήμουν στο στέκι κάτι φεγγάρια με την διήγηση του θυμήθηκα. Μιλάει για ένα σκηνικό που οι Δαπίτες όντως είχαν βγει αφισοκόληση και όντως είχαν έναν ψηλό ξούρα μαζί. Αυτό που δεν λέει φυσικά είναι ότι ο ξούρας βλέπωντας έναν μαλιά που περίμενε για σουβλάκια του είπε “Τώρα θα σας μάθουμε τι σημαίνει άσυλο”. Αυτό που δεν μας λέει το παιδί είναι ότι την άλλη μέρα (μάλλον ο ίδιος που γράφει και στο μπλογκ) όταν πήγαμε και τους είπαμε ότι εάν ξανα απειλήσουν κόσμο δεν θα φύγουν απλά πηδώντας τα κάγκελα, μας έλεγαν να τους δώσουμε τα ονόματα όσων ήταν εκεί να τους… διαγράψουν! Θα έπρεπε πάντως να αναρωτηθείς γιατί δεν πήγε ούτε ένας στο νοσοκομείο παρ’ ότι απειλήσατε κόσμο; Γιατί μετά απο μια “δολοφονική” επίθεση δεν άνοιξε ρουθούνι; Επιπλέον μιας και αναφέρεις την ΔΑΠ και μιλάς και για δολοφονικές επιθέσεις θες να μα πεις τι έγινε στο παπει; Ναί ναι εκεί που η δαπ είχε φέρει χρυσαυγήτες που φώναζαν αίμα τιμή χρυσή αυγή. Και γι’ αυτούς μπορώ να σου πω για δολοφονικές επιθέσης! Ή να μας πεις μιας και είσαι χημικός μηχανικός για τον Δαπίτη που παρ’ ότι ήταν πίσω απο τους μπράβους στο παπει έφυγε απο μια συνέλευση με μερικές κλοτσιές στον κωλό χωρίς να έχει ούτε μια γρατζουνιά!Ή να μας πεις για την σχολή των “γυμναστών” που μέχρι και ανακοίνωση είχαν βγάλει που απειλούσε καθηγητές και δαίμονες και για το ξύλο που τρώνε εκεί όλοι οι μη δαπίτες!
Υ.Γ: Γι’ αυτό σε είπαν κκε. Εάν είσαι δαπίτης δεν ξεχωρίζει και πολύ…