Οι αστυνομικοί δεν αντέχουν να βρίσκονται εκεί…

Η είδηση:

Σε απεργία πείνας οδήγησαν χθες τους περίπου 20 κρατούμενους μετανάστες στο Αστυνομικό Τμήμα Αιγάλεω οι απάνθρωπες συνθήκες κράτησης. Οι ίδιοι κατήγγειλαν ότι οι αστυνομικοί τους είχαν απαγορέψει την πρόσβαση στην τουαλέτα και δεν τους άφηναν να πλυθούν… το κρατητήριο είναι υπόγειο και έχει μόνο δύο παράθυρα για εξαερισμό. Οι αστυνομικοί μάλιστα δεν κατεβαίνουν και κανείς δεν βρίσκεται εκεί για να τους ανοίξει όταν ζητούν να πάνε στην τουαλέτα, καθώς –όπως ισχυρίστηκε ο ίδιος ο διοικητής του Α.Τ.- οι αστυνομικοί δεν αντέχουν να βρίσκονται εκεί.

Η ουσία:

Κλασσική τακτική των ναζί: συλλαμβάνω, εγκλείω σε συνθήκες απάνθρωπες, εγκαταλείπω για μέρες και μήνες τους διωκόμενους σε αυτές τις συνθήκες, τους εξαναγκάζω σε αυτοαπαξίωση και αν χρειαστεί τους φέρνω στην επιφάνεια σε άθλια κατάσταση με σκοπό να τους διασύρω ως "βρωμιάρηδες", "μιαρούς", "κατώτερους"…

Κι όταν επιτίθεσαι σε αυτούς "που δεν αντέχουν να βρίσκονται εκεί" όπου εξαναγκάζουν Άλλους να είναι, σου απαντάνε με μια άλλη κλασσική ναζιστική ατάκα: εγώ απλά εκτελώ εντολές…

Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.

22 thoughts on “Οι αστυνομικοί δεν αντέχουν να βρίσκονται εκεί…”

  1. Τι θα κανουμε με αυτα τα προβληματα πως θα τα λυσουμε εφοσον η πολιτεια δεν νιαζεται για τους ανθρωπους..μονο για το χρημα καιγοντε

  2. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΜΕΣΑ,ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΔΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΥΤΙΣΜΟΥ.ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΟΜΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΙΟ ΚΑΙ Η ΚΩΠΡΙΕΣ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΙΧΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΤΙΧΗΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΑΓΙΑ Η ΩΡΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΣ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ .Τ.Ο ΒΟΡΕΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

  3. 1ον. Για νιοστή φορά: Μάθετε πρώτα ορθογραφία και ύστερα μας απειλείτε και εγγράφως. Και γενικότερα ας μάθετε πρώτα τα στοιχειώδη της ελληνικής γλώσσας (ξέρεις τώρα, λίγο συντακτικό, γραμματική, κανά σημείο στίξης πέραν της τελείας, κτλ) πριν τη χρησιμοποιήσετε προκειμένου τσακίσετε τους προδότες της φυλής σας. Διαφορετικά, αφήστε τα λόγια μην στραμπουλήξετε κανάν ακριβοθώρητο νευρώνα κι αρχίστε τα μουγκρητά στα οποία τα καταφέρνετε απείρως καλύτερα. Βλάκα.
    2ον. Από πότε τα λοβοτομημένα πηθίκια μπορούν καλύψουν την απόσταση χαλκιδικής-αιγάλεω; ανά χιλιάδες;
    3ον. Θέλω να δω πως θα τα καταφέρετε τώρα που κατά το θεάρεστο έργο σας ως γνήσιοι ελληνάρες, θα πρέπει να συνδυάσετε τις χάρες του γερμανοτσολιά με αυτές του αμερικανοτσολιά. Καλές κωλοτούμπες…

  4. Χα χα. Δίκιο έχεις, ο φίλος μας δεν ξέρει που και πως να διοχετεύσει την θλίψη του.
    Αν και η ουσία είναι ότι πιό κλασσική μέθοδος των ναζί είναι βάλτε τους (ή βρείτε τους) σ' ένα κτήριο και κάψτε τους ζωντανούς, ξέρεις όπως χθές στην τράπεζα.

  5. + Επίσης δεν υπάρχουν λαθραίοι ή παράνομοι, αλλά σκέτο μετανάστες που χρήζουν πραγματικής φιλοξενίας.

  6. Σε αντίθεση με εσένα που ξέρεις πού να διοχετεύσεις τη δική σου θλίψη, με απανωτά σχόλια σε 2 τουλάχιστον αναρτήσεις…
    Όσο εσύ βρίσκεις την ευκαιρία, μαζί με τον πρωθυπουργό σου, να σκυλεύεις, να εκμεταλλεύεσαι και να χαχανίζεις επάνω στα πτώματα 3 ανθρώπων και στον ασύλληπτο χαμό τους (ξέρεις, οι άνθρωποι σε τέτοιες περιπτώσεις συνηθίζουν να παγώνουν και θλίβονται και όχι να χαχανίζουν, αλλά πού να ξέρεις εδώ που τα λέμε), σου υπενθυμίζω τα εξής, γιατί την ιστορία δεν πρόκειται να την ξαναγράψεις σύμφωνα με την αρρωστημένη σου διάθεση:
    1) Η κλασσική μέθοδος των ναζί ήταν η συστηματοποίηση, η βιομηχανοποίηση και η μηχανοποίηση του Θανάτου, σύμφωνα με τον μισανθρωπισμό και τις φυλετικές διακρίσεις της ιδεολογίας τους αλλά και της καπιταλιστικής τους προταγματικής. Αυτό το εφάρμοζαν τόσο σε καιρούς ειρήνης όσο και σε καιρούς πολέμου, όπου κι εκφράστηκε ολιστικά με τα κρεματόρια. Αυτό που περιγράφεις (αν μπορώ να παρακολουθήσω σωστά την αρρώστια σου) θυμίζει μέθοδο των νέο-ναζι που ευτυχώς δεν έχει καταφέρει ακόμη να γίνει "κλασσική", αν και το επιδιώκουν από τη μεριά τους. Π.χ. στην Γερμανία, οι εν λόγω μισάνθρωποι, συνηθίζουν να πυρπολούν κτήρια στα οποία κατοικούν μετανάστες, προκειμένου να κάψουν ζωντανούς ανθρώπους και φυσικά να κάψουν και την στέγη τους. Δυστυχώς, το έχουν καταφέρει κάποιες φορές. Αντιστοιχίσεις της προχθεσινής τραγωδίας με τα παραπάνω με έμμεση διασύνδεση ενός ολόκληρου πολιτικού χώρου, τις κάνεις εσύ, τα αφεντικά, τα κόμματα και οι δημοσιογράφοι μέχρι στιγμής. Και φυσικά, οι ναζί, ιστορικά. Εάν ήσουν στην πορεία των 200.000 ανθρώπων προχθές, φαντάζομαι θα ψυχαναιμίστηκες λίγο την άποψη των ανθρώπων σήμερα για όλους αυτούς. Κι όταν λέω αν ήσουν στην πορεία, δεν εννοώ αν ήσουν ένας μέσα από τις κατασταλτικές δυνάμεις, φυσικά.
    2) Άλλη μία κλασσική μέθοδος των ναζί, ήταν η διαστρέβλωση της αλήθειας, συνήθως κατά 180 μοίρες ώστε να φαντάζει αδιανόητο το ψεύδος και η λυσσαλέα και απανωτή προπαγάνδισή της μέχρι να στερεώσει μέσα στην κοινωνική συνείδηση. Αυτό που ονομάζεται γκεμπελισμός. Κάτι σαν και αυτό που επιχειρείς, χωρίς βέβαια να είσαι και κανά ιδιαίτερο ταλέντο.
    3) Τέλος, άλλη μία αγαπημένη μέθοδος των ναζί ήταν ο κυνισμός και τα χαχανα μπροστά στις τραγωδίες και στο θάνατο εν γένει.

    Άρρωστε.

  7. Έχεις τον ίδιο φανατισμό με τους νεο-ναζί, καθώς και την ίδια στειρότητα στην σκέψη. Η ίδια βαρετή κασέτα που παίζει ξανά και ξανά.

    Ρίξε τις ευθύνες της δολοφονίας σε άλλους. Μην χύνεις κροκοδείλια δάκρυα για κανέναν.

    Εγώ θα μπορούσα να είμαι στην πορεία γιατί είμαι εργαζόμενος (όχι άεργος) και συνεισφέρω στο ΑΕΠ της χώρας πληρώνοντας φόρους. Ήταν επιλογή να μην συμμετέχω. Πάλι καλά που έχω το δικαίωμα να επιλέξω. Οσο τα μέτρα μειώνουν το δημόσιο και τους μισθούς τους δεν έχω καμία αντίρρηση, είναι δίκαιο. Τόσα χρόνια δεν τρώγαν μόνο 100-1000 άτομα.

    Και τα θύματα των ναζί άρρωστοι χαρακτηρίζονταν, και εσύ αν ήσουν στην εξουσία τα ίδια και χειρότερα θα έκανες.
     

  8. Ανώνυμε, ο τρόπος με τον οποίον επιχειρείς να συνδέσεις γεγονότα, αντιλήψεις, στιγμές είναι τουλάχιστον χυδαίος. Μην ανησυχείς, κανείς δεν ρίχνει τις ευθύνες των 3 θανάτων σε άλλους από αυτούς που τους προκάλεσαν. Σε αντίθεση με εσένα που επιχειρείς με κάθε τρόπο σε κάθε σου απάντηση (είτε εδώ είτε στην άλλη ανάρτηση) να τις ρίξεις και σε άλλους, συνδέοντας την προχθεσινή τραγωδία με ολόκληρη την αναρχική αντίληψη.

    Μην ανησυχείς. Οι αναρχικοί και οι αντιεξουσιαστές, όντας ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας και των αγωνών, θα κάνουν την (αυτο)κριτική τους. Δεν φοβούνται να την κάνουν ούτε κάποιος μηχανισμός (κομματικός ή μη) τους το απαγορεύει. Αν όμως ονειρεύεσαι καταλογισμό ευθυνών σε έναν ολόκληρο πολιτικό χώρο για την μαλακία ορισμένων, τότε καλύτερα να απευθυνθείς σε αυτούς που με χαρά θα το κάνουν. Να απευθυνθείς σε όλους αυτούς που με χυδαιότητα από την πρώτη στιγμή επιχείρησαν να εκμεταλλευτούν το γεγονός για τα δικά τους πολιτικά και οικονομικά οφέλη. Οι αναρχικοί αγωνίζονται με ανιδιοτέλια, δεν περιμένουν να κερδίσουν τίποτα άλλο πέρα της ελευθερίας. Δεν θα ήταν ποτέ στην εξουσία όπως υποστηρίζεις. Κι αν αυτό δεν τον αναγνωρίζεις είναι δικό σου πρόβλημα.

  9. Οι μεθοδογίες και οι τακτικές των ναζί έχουν γίνει βαρετή κασσέτα μόνο σε όσους τις νοσταλγούν. Σε όλους τους ανθρώπους, δυστυχώς, οι αντιστοιχίσεις του σημερινού κόσμου με αυτόν του '30 και του '40 δεν είναι καθόλου άστοχες και δεν έχουν άδικο. Και στην τελική εσύ χρησιμοποίησες αυτήν την "βαρετή κασσέτα" για να την στρέψεις στις πλάτες όσων αγωνίζονται ενάντια σε αυτόν τον σάπιο κόσμο της χώρας σου, του ΑΕΠ σου, των φόρων σου και της κοινωνικής διαίρεσης. (βλέπε το άχτι σου με τους δημόσιους υπάλληλους, οι οποίοι σαφώς δεν είναι και η καλύτερη περίπτωση εργαζομένων, αλλά τελικά αντί να στραφούμε ενάντια στο οικονομικό και πολιτικό σύστημα που δημιούργησε μία τέτοια συνθήκη θα στραφούμε ενάντια σε εργαζομένους; εξισώνοντας το κάθε λαμόγιο του δημοσίου με άλλους δημόσιους υπάλληλους μεροκαματιάρηδες, απλήρωτους και αδικημένους; κατά τα άλλα εγώ είμαι ο φανατισμένος και ο στείρος απόψεων…)
    Σαν καλό παιδί που αγαπάς τη χώρα σου και το ΑΕΠ της, τράβα διάβασε τα μέτρα της κυβέρνησής σου, πριν την υπερασπιστείς. Δεν αγγίζουν μόνο το δημόσιο, αλλά όλη την κοινωνία, ολόκληρο το ασφαλιστικό, όλες τις συντάξεις και τς ζωές όλων μας. Μία ματιά στις τιμές των καυσίμων ενός οιουδήποτε βενζιναδικου αλλωστε βγάζει μάτι. Εκτός κι αν αυτές οι τιμές ισχύουν μόνο για τους δημόσιους υπάλληλους και δεν το ξέρουμε.
    Κάπως έτσι, αυτοί που θα λεηλατηθούν θα είμαστε όλοι εμείς, εργαζόμενοι, ανεργοι, αεργοι, ντόπιοι, μεταναστες, δημόσιοι και ιδιωτικοί και πάντως σε καμία περίπτωση τα 100-1000 άτομα που ανέφερες. Τα συγκεκριμένα άτομα -με τα οποία έχεις τα ίδια επιχειρήματα για να μην ξεχνιόμαστε- τρίβουν τα χέρια τους για τις χρυσές δουλειές που έρχονται.
    Δεν σε ρώτησα εάν συμμετείχες στην απεργία ή όχι. Δεν έχω να χωρίσω τίποτε με όσους αποφάσισαν να δουλέψουν, ίσα ίσα που τους προσμένω στην επόμενη απεργία. Σε ρώτησα εάν στην απεργία τάσσεσαι με τους απεργούς ή με τους μπάτσους. Με το κοινωνικό ποτάμι που ξεχύθηκε μαχόμενο  ή με τους πολιτικούς. Και μου απάντησες και με το παραπάνω. Μην μας πεις μόνο ότι όσοι δεν απήργησαν το έκαναν γιατί αγαπάν την χώρα τους και το ΑΕΠ της, να χαρείς.

    Γκεμπελίσκε της δεκάρας, κλείνω με αυτό που άρχισα πιο πάνω:
    Τα θύματα των ναζί δεν χαρακτηρίζονταν άρρωστα, αλλά υπάνθρωποι. Όντα κατώτερης κατηγορίας και σημασίας τόσο για τη φύση γενικότερα όσο και για τις κοινωνίες. Όπως βλέπεις εσύ τους αναρχικούς, καλή ώρα, για να καταλάβεις.
    Και τέλος, εάν ήμουν εγώ στην εξουσία ομολογώ ότι δεν ξέρω τι θα έκανα και τι όχι. Ξέρω μόνο ότι εάν ήμουν στην εξουσία δεν θα ήμουν πλέον εγώ. Βλάκα.
    Άρρωστε.

  10. 'abc' δεν ξέρω σε ποιους τρεις θανάτους αναφέρεσαι (κάποιο τροχαίο ίσως;). Εγώ αναφερόμουν στην δολοφονία των τεσσάρων στην Marfin. Αλλά από αυτό και μόνο φαίνεται η αυτοκριτική σου διάθεση. Αν συνέδεσα τους δολοφόνους με μία ευρύτερη ομάδα ανθρώπων, τότε έκανα λάθος. Ήθελα να τους συνδέσω (και ηθικά) με αυτούς που πριν τους χαρακτήριζαν ήρωες / επαναστάτες και τώρα λίγο πολύ απρόσεκτους (δεν ήξεραν, κατά λάθος, η μαλακία ορισμένων όπως εσύ είπες).

    'Μάλιστα…' είσαι ένας άεργος απεργός. Τέλεια. Φυσικά και δεν έχεις σχέση με το ΑΕΠ, ούτε συνδράμεις σ' αυτό. Εσύ έχεις τους γονείς σου και τους χορηγούς σου. Δεν έχει νόημα να συζητήσουμε για την οικονομία τι έφταιξε και τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα. Εγώ ζω στο σήμερα και εσύ στον φανταστικό κόσμο του δόγματός σου.

    Όποτε χρειαστεί όμως, εκμεταλλεύεσαι τις υποδομές και κοινωνικές παροχές της χώρας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μ' αυτό, απλώς δες την υποκρισία σου.

    Από αυτά που γράφεις, φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα από το δημόσιο και δεν σε παρεξηγώ αφού ότι συναλλαγές χρειάζεσαι να κάνεις τις αφήνεις στην μαμά και στον μπαμπά (προφανώς εσύ αρνείσαι, αλλά αφού επιμένουν …). Δεν έχεις πάει ποτέ στο ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, εφορία, τελωνείο, δημόσιο νοσοκομείο, επιθεώρηση εργασίας, στις υπηρεσίες του δήμου, … Εγώ είπα ότι τα λαμόγια δεν είναι 100-1000 όπως αυθαίρετα πιστεύεις εσύ και οι ευθυνόφοβοι ομοιδεάτες σου (πολιτικάντηδες κ.α.), αλλά ένα μεγάλο μέρος (πλειοψηφία) του πληθυσμού της χώρας. Σίγουρα υπάρχουν και μεγάλα κεφάλια βρωμερά αλλά χωρίς τις βρώμα των απο κάτω, κανείς από αυτούς δεν θα τολμούσε ούτε το ένα δέκατο από αυτά που έγιναν.

    Ένα μεγάλο κομμάτι του δημοσίου λοιπόν, είναι σάπιο και επιβαρύνει τους παραγωγικά εργαζόμενους πολίτες της χώρας, αλλά επιβαρύνει και τις επόμενες γενιές. Πιό πολύ και από εσένα. Μεροκαματιάρηδες του δημοσίου; (Μάλλον μιλάς για συμβασιούχους γιατί όλοι οι άλλοι για να μην πληρωθούν πρέπει να χρεοκοπήσει το κράτος) Πόσο πρέπει να πληρώνεται ένας εργαζόμενος που δεν εργάζεται. Που συμπληρώνει πέντε φόρμες ή γράφει μιά γραμμή την ώρα σε ένα ογκώδες βιβλίο, κτλ. Τι σου λέω τώρα. Αλλά αυτά είναι χρήματα που τα στερούν από ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Όπως οι μετανάστες, για τους οποίους τόσο πολύ κόπτεσαι θεωρητικά αλλά στην πράξη δεν κάνεις τίποτα.

    Πέρα από τους μεγαλοκλέφτες (που όλοι θέλουμε δικαιοσύνη) άν ήταν στο χέρι μου θα έμπαινε πλαφόν στις μηνιαίες απολαβές του δημοσίου χωρίς να πειραχθούν οι χαμηλόμισθοι. Όπως και στις συντάξεις του δημοσίου. Αλλά να είσαι καλά που στηρίζεις του ΟΤΕτζήδες, ΔΕΗτζήδες, στρατιωτικούς, … Κάποιος πρέπει να μιλήσει και γι' αυτούς, αφού αυτοί σωπαίνουν και δεν τολμάνε να πούν τις μηνιαίες απολαβές και πότε βγήκαν στην σύνταξη. Αλλά ένα τέτοιο πλαφόν δεν είναι νόμιμο. Έτσι είναι, σε μία δημοκρατική κοινωνία και οι νόμιμοι κλέφτες έχουν δικαιώματα και τα εξασκούν. Ακόμα και αυτοί που αρνούνται την 'υποταγή' στους νόμους ενός εχθρικού κράτους. Φυσικά κατά δεκάδες εμφανίζονται οι δικηγόροι τους όταν τους χρειάζονται.

    Όπως κι αν θες να αυτοπροσδιορίζεσαι και πίσω από όποια ομάδα κι αν θες να κρυφτείς, δεν παυεις να είσαι ένας βολεμένος θρασύδειλος τεμπέλης που φαντασιώνεσαι επαναστάσεις και αντάρτικα. Τρομάρα σου. Ίσως ήρθε η ώρα να βρείς ένα πιο δημιουργικό και παραγωγικό χόμπι;
     

  11. Ρε anonymous, συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι η κατάσταση με το δημόσιο δεν πάει άλλο και η τοποθέτηση σου στο θέμα είναι σωστή! Παρόλα αυτά όμως δεν μας λες τι θα κάνουμε και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που μας παίρνει η μπάλα όπως εγώ που έχω ενα μαγαζάκι ή όπως κάποιοι άλλοι που εργάζονται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις..? Μιας και μισείς λοιπόν το καθεστώς του δημοσίου αλλα παράλληλα αδιαφορείς και για τους υπόλοιπους μόνο ένα συμπέρασμα μπορώ να βγάλω…….εσύ είσαι ο άεργος!!!…γιατί αν πραγματικά κόπιαζες για κάτι στη ζωή σου δεν θα αφηνες κανέναν πούστη να σου το κλέψει!!!! Γι' αυτό τουμπεκιάσου και μην πας να πουλήσεις παραμύθα έδω μέσα γιατι δεν θα αποδώσουν καρπούς οι προσπάθιες σου σκοτομυαλε τεμπελχανά……ΑΕΡΓΕ!!!!!!! Και αν δεν σου αρέσει ο χαρακτηρισμός τουλάχιστον θα μπορούσες να αγωνιστείς για τους υπόλοιπους. Αλλα που να μάθεις τη λέξη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ…πάντα πίσω αφήνεται τους δικούς σας..Άντε και γαμήσου λοιπόν μπασταρδάκι που θα μας πεις ότι έχεις και επίγνωση της πραγματικότητας!

  12. 'antifa', κάτω τα χέρια από τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Δεν πρέπει να συμπεριληφθούν σε κανένα νέο μέτρο.
    Και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όμως, πρέπει οι άχρηστοι του δημοσίου να χτυπήσουν την φοροδιαφυγή, αλλιώς να πάνε σπίτι τους. Επίσης όταν ήμουν εργαζόμενος στο ιδιωτικό τομέα δύο φορές προσπάθησα να χρησιμοποιήσω την επιθεώρηση εργασίας και τα αποτελέσματα ήταν τραγελαφικά. Και αυτοί αν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους να πάνε σπίτι τους. Αν είχες εργαστεί ποτέ στην ζωή σου θα καταλάβαινες γιατί μιλάω.
    Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω πρόβλημα με εσένα που επέλεξες να είσαι άεργος και να σου πληρώνουν κάποιοι τα προς το ζην. Την υποκρισία σου κοίταξε λίγο αν θες, για δικό σου όφελος.
    Αυτά τα φωνάζω εδώ και χρόνια, και πριν όταν εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα και τώρα που έχω την δικιά μου επιχείρηση.
    'πάντα πίσω αφήνεται τους δικούς σας' δεν έχω ενημερωθεί σχετικά με την θρησκεία σου, δεν έχω διαβάσει την βίβλο σου και πολλά απο αυτά που γράφεις δεν τα καταλαβαίνω. Καμία αλληλεγγύη σε κλέφτες και δολοφόνους μεν, ποτέ δεν θα τους έκαιγα δε.

  13. Anonymous: "Καμία αλληλεγγύη σε κλέφτες και δολοφόνους μεν, ποτέ δεν θα τους έκαιγα δε."
     
    Λες και εμείς κάνουμε το αντίθετο τρισάθλιε προβοκάτορα. Αντε και ξαναγαμήσου λοιπόν γιατι με εχεις σκάσει με τις παπαριές σου ασπόνδυλο βλήμα. Και επειδή ξέρουμε πόσο εκπαιδευμενα είσαστε όλα τα φασιστοειδή να μην τσιμπάτε από καντίλια και να συνεχίζεται τις παπαριές σας, δεν θα ξαναπαντησω οτι μαλακία και να γράψεις! Πάντως η αναισθησία σου στο βρισίδι και μόνο σε προδιδει βλακακο φασίστα! Ααααα και να μην ξεχάσω…αντε και γαμησου αλλη μια φορα!!

  14. Έπεσα μέσα 100% για την περίπτωσή σου. Ήταν και λίγο στην τύχη.
    Γιατί να με αγγίζει το τι λέει ένα προγραμματισμένο ρομποτάκι. Ένα σκυλάκι που γαβγίζει.
    Ξέρω ότι δεν έχεις και τίποτε άλλο να πείς, εκτός από ψέματα και ότι έχεις προγραμματιστεί να λές.

  15. Μεγάλε, εδώ μιλάμε για παράκρουση… Καλώς ήλθε το δολάριο λοιπόν.
    Προσπαθώντας να παρακολουθήσω τον ανερμάτιστο, ασύνδετο και γεμάτο διαχωρισμούς λόγο σου (καρμπόν με τα κυβερνητικά επιχειρήματα και όχι μόνο), θα επιχειρήσω έναν αντίλογο μπροστά στο τίποτα που μας προσφέρεις:
    1) Σχετικά με τους 3 θανάτους των εργαζομένων της μαρφίν -σε περίπτωση που έχεις στραβωθεί- έχουν βγει στο παρόν ιστολόγιο 2 κείμενα, τα οποία με καλύπτουν πλήρως. Τώρα που είδες σε αυτά τα κείμενα ή σε εμένα σε όσα έχω γράψει, κάλυψη στους εμπρηστές ενός κτιρίου με ανθρώπους εντός του, και που είδες (εδώ από τραγικός γίνεσαι τραγελαφικός) κάποιον να έχει μιλήσει ποτέ για ηρωισμό ή επαναστατικότητα σε τέτοιες λογικές ή να λέει ότι το εν λόγω συμβάν ήταν μια απλή μαλακία, θα σε γελάσω. Σε οφθαλμίατρο να πας; Σε ψυχαναλυτή; Σε κέντρο αποτοξίνωσης; Εσύ ξέρεις.
    2) Βρε επιχειρηματία της κακιάς ώρας, που όλους τεμπέληδες τους ανεβάζεις, άεργους τους κατεβάζεις, λες και πρέπει να χτυπήσουμε πρώτα κάρτα για να έχουμε άποψη για τον κόσμο. Που σχεδόν όλα σου τα σχόλια είναι τις πρώτες μεσημβρινές ώρες (πολύ δουλειά ρίχνεις καημένε μου, ε; τύφλα να χει η εργατιά). Μακάρι να μην δούλευα. Μακάρι να μπορούσα κι αλλιώς. Δυστυχώς για μένα, και δυστυχώς για σένα και για τις νηπιακές προσπάθειες διαχωρισμού των ανθρώπων σε άεργους-άνεργους-εργαζόμενους-ιδιωτικούς-δημόσιους-και-δεν-συμμαζεύεται, είμαι δέσμιος ενός καταπιεστικού κόσμου που δεν μου αφήνει άλλες  επιλογές που να μην είναι ταπεινωτικές (ζητιανιά-γονείς-"χορηγοί" που είπες κι εσύ) ή να υποθεκεύουν την ελευθερία μου (κλοπή, προφανώς από τους έχοντες), και έτσι είμαι εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα, ελλεϊνά υπέρμετρα παραγωγικός (όχι από βίτσιο, αλλά από εξαναγκασμό), που ταϊζω χαϊβιάρι τα ιδιωτικά αφεντικά μου που ιδρώνουν κάθε 15αυγουστο κι άμα χαλάσει το κλιματιστικό τους, ενώ λαμβάνω λίγο παραπάνω από τον βασικό μισθό στον κλάδο μου. Όλα λοιπόν τα υπόλοιπα προσβλητικά που φαντασιώθηκες για μένα, (από πού δεν ξέρω, εσύ πες μας), λούσου τα, στην θαυμαστή μπανιέρα της φαντασιοπληξίας σου. Βλάκα. Επιχειρηματία.
    3) Οπότε είμαι εργαζόμενος-απεργός. Και δεν έχω τίποτα να χωρίσω με τους άνεργους, με άλλους εργαζόμενους, απεργούς ή όχι, ντόπιους ή μετανάστες. Αντιθέτως, έχω πολλά να χωρίσω με τους πρεσβευτές και τους υπερασπιστές του πιο αιμοσταγούς οικονομικού συστήματος και του πιο υποκριτικού και γλοιώδους πολιτικού συστήματους. Οι οποίοι έρχεστε, μέσα στην πιο ληστρική περίοδο που έχει ζήσει ποτέ αυτό το πράγμα που λές "χώρα σου", για να ερμηνεύσετε αυτό το δομικό και απαραίτητο χαρακτηριστικό του καπιταλισμού που ονομάζεται "κρίση", το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία εμβάθυνση και κλιμάκωση της κοινωνικής λεηλασίας από τη μεριά των αρπακτικών, ως ένα αποτέλεσμα μίας κακοδιαχείρισης και ενός φαινομένου διαφθοράς. Και αντί τουλάχιστον να τα βάλεις με τα 100-1000 αστικά ρεμάλια, που το ένα δέκατο των λαδιών και των μιζών τους λύνει το ζήτημα της κρίσης για την επόμενη δεκαετία, τα βάζεις γενικά κι αόριστα με έναν ολόκληρο πληθυσμό εργαζομένων που σίγουρα έχει τις ευθύνες του και τις μιζέριες του, πάντως όχι για την οικονομική κρίση. Την λέξη ντροπή την έχεις ακουστά;
    4) Η θαυμάσια αντιστροφή που δεν έχει τελειωμό. Δεν δημιούργησαν οι χαμηλόμισθοι εργαζόμενοι που κάνουν την μικρο-λαμογιά τους το σάπιο έδαφος για τους μεγαλοκαρχαρίες, αλλά το αντίθετο. Είναι σαν λες ότι τα πρεζάκια δημιούργησαν το εμπόριο ναρκωτικών και όχι τα κράτη, οι στρατοί τύπου ΗΠΑ στον Αφγανιστάν, το Θέαμα, η ανάγκη για κοινωνικό έλεγχο και αποβλάκωση, η οικονομική αναγκαιότητα για ένα ανεπίσημο προϊόν-"ρυθμιστή" της παγκόσμιας αγοράς και η δημιουργία ενός κόσμου τόσο μουντού που διψάει κανείς για εφήμερες ψευδαισθήσεις όσο θανατηφόρες κι αν είναι. Εδώ και αιώνες οι από πάνω είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο, χαμπάρι δεν έχεις πάρει, ρε επιχειρηματία;
    5) Δεν φαντασιώνομαι κανένα αντάρτικο και καμία επανάσταση. Ονειρεύομαι έναν άλλον κόσμο με άλλες αξίες και αγωνίζομαι όπως κρίνω και μπορώ, με τα πόδια πάντα στη γη, έχοντας συναίσθηση της πραγματικότητας. Οι φαντασιώσεις, όπως μας απέδειξες, αποτελούν δικό σου, ολοδικό σου, προνομιακό πεδίο.
    Τελικά δεν είσαι ούτε βλάκας, ούτε άρρωστος, αλλά κάτι πολύ χειρότερο. Επιχειρηματίας.
    Μας κούρασες.

  16. Δεν ξέρω σε ποιόν απάντησες στο μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου, αλλά σίγουρα όχι σε αυτά που διάβασες από εμένα.
    Εγώ ξεκίνησα με τον βασικό μισθό αλλά ποτέ δεν έγινα πουτάνα κανενός αφεντικού. Παραιτήθηκα μόνο μία φορά σε δύσκολη στιγμή (όχι οικονομικά) και για κάτι ασήμαντο για σένα. Για ηθικούς λόγους, αφότου μου προσέφεραν και 'κομμάτι στην πίτα'. Μου το προσέφεραν γιατί τους ήμουν 'ελλεϊνά υπέρμετρα παραγωγικός' όπως γράφεις (συνήθως έτσι γίνεται).
    Η ώρα των σχολίων μου, είναι είτε καμία γιατί γυρνάω σε πελάτες όλη μέρα είτε από το γραφείο μου οποιαδήποτε ώρα. Έχεις δίκιο όμως γιατί ο πανικός για υποστήριξη γίνεται συνήθως το πρωί.
    Διαχωρίζω τους εργαζόμενους και όχι τους ανθρώπους. Οι ευθύνες του καθενός είναι συγκεκριμένες και μετρήσιμες. Εξακολουθείς να δείχνεις την άγνοιά σου για την πραγματικότητα λέγοντας ότι οι μίζες 100-1000 ανθρώπων λύνει το ζήτημα της κρίσης για την επόμενη δεκαετία. Ούτε αριθμητική δεν ξέρεις προφανώς γιατί όλα τα χρηματο-οικονομικά μεγέθη είναι ελεύθερα για οποιονδήποτε στο διαδίκτυο. Απο κει και πέρα είναι μόνο αριθμητικές πράξεις οι οποίες ομολογούν εγκλήματα. Αυτά δεν τα λένε στα κωλο κάναλα που παρακολουθείς, ούτε εκεί που εκκλησιάζεσαι (γι αυτό και η άγνοια σου). Άλλωστε το 'όλα είναι άσπρο μαύρο' βολεύει και το δόγμα σου.
    Για το (4) τι να πώ. Ή λες ψέματα ότι είσαι ένας σκληρά εργαζόμενος ιδιωτικός υπάλληλος ή είσαι βλάκας. Η 'αλληλεγγύη' για τους ανθρώπους που πρέπει να επεμβαίνουν και να τιμωρούν επιχειρήσεις σαν αυτή που περιγράφεις είναι αξιοθαύμαστη. Αυτοί λοιπόν παίρνουν σχεδόν τον διπλάσιο βασικό, μεικτά τον τριπλάσιο. Αυτοί κάθονται ενώ αυτός που περιγράφεις δεινοπαθεί.
    Τις αξίες και πως αγωνίζεσαι γι αυτές τις εξηγείς στο (2).

  17. Τις τελευταίες εβδομάδες, το Δημόσιο έχει μετατραπεί σε αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα οικονομικά και πολιτικά δεινά της χώρας. Παράλληλα, έχει αναζωπυρωθεί η ιδεολογική επίθεση που δέχεται η ίδια η έννοια του δημόσιου τομέα, ως χρήσιμου στοιχείου σε μια κοινωνία. Σύμφωνα με την αντίληψη που κυκλοφορεί, το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι το Δημόσιο είναι σπάταλο, αναποτελεσματικό και διεφθαρμένο, αλλά κυρίως ότι είναι εγγενώς παρασιτικό, ότι εκ της φύσεώς του αποτελεί έναν κηφήνα που απομυζεί τον πλούτο που παράγουν οι ιδιώτες και ότι επιπλέον καλλιεργεί στην κοινωνία μια νοοτροπία ήσσονος προσπάθειας που συμπυκνώνεται στη φράση «να βολευτώ σε μια θεσούλα και είμαι ικανοποιημένος». Κάπως έτσι βομβαρδιζόμαστε με όλο και περισσότερες αναλύσεις (από σωματεία επιχειρηματιών, δημοσιογράφους, αλλά και διανοούμενους του συστήματος) που ζητάνε να κοπούν τα «προνόμια» του Δημοσίου (επειδή αποτρέπουν τους νέους από το να αναζητήσουν εργασία στον παραγωγικό ιδιωτικό τομέα), να ενταχθούν μαθήματα επιχειρηματικότητας στα σχολεία κ.λπ.
    Η πραγματικότητα όμως είναι μάλλον ανάποδη. Στο πλαίσιο του σημερινού κοινωνικοοικονομικού συστήματος οι κανόνες είναι πολύ σαφείς. Όποιος αποφασίζει να εργαστεί στον δημόσιο τομέα αποδέχεται ότι αποχωρεί από εκείνο το πεδίο της οικονομίας όπου παράγεται κέρδος (το οποίο είναι η κινητήρια δύναμη αλλά και θεμελιώδης αξία του καπιταλισμού), αποδέχεται δηλαδή ότι από τη δουλειά του «δεν θα βγάλει λεφτά». Ως αντάλλαγμα για αυτή του τη στάση (που εκτός των άλλων αφήνει ελεύθερο το πεδίο σε όσους επιθυμούν να κυνηγήσουν την καριέρα και τα χρήματα) απολαμβάνει εργασιακή ασφάλεια, «ικανοποιητικούς» μισθούς κ.λπ. Όποιος, πάλι, προσανατολίζεται στον ιδιωτικό τομέα, επιζητά να σταδιοδρομήσει και να ανελιχθεί με εφόδιο τις γνώσεις και τις ικανότητές του. Το αντάλλαγμα γι’ αυτή τη δυνατότητα που του δίνει το σύστημα είναι η εργασιακή ευελιξία, ο ανταγωνισμός, το ρίσκο. Το ερώτημα, λοιπόν, που τίθεται είναι ποιος από τους δύο τομείς της οικονομίας βρίσκεται σήμερα πιο μακριά από αυτό το «ιδανικό» μοντέλο.
    Ο δημόσιος τομέας, με όλα τα προβλήματα και τις ανεπάρκειές του (που όντως τον υπονομεύουν), κινείται σε γενικές γραμμές στο παραπάνω πλαίσιο. Το μισθολογικό επίπεδο των περισσότερων δημοσίων υπαλλήλων δεν θα μπορούσε με όρους αγοραστικής δύναμης να χαρακτηριστεί πηγή πλουτισμού. Αντίθετα, ο ιδιωτικός τομέας είναι πολύ πίσω από τις επαγγελίες του.
    Ενώ οι εργαζόμενοι πληρώνουν κανονικά το τίμημα (απολύσεις, κινητικότητα, εντατικοποίηση), όταν έρχεται η ώρα να κάνουν ταμείο ανακαλύπτουν ότι ο χρόνος, ο κόπος και οι γνώσεις που επένδυσαν στη δουλειά τους οδηγούν σε αποδοχές που συχνά δεν επιτρέπουν καν την αξιοπρεπή διαβίωση, πόσο μάλλον την ευκατάστατη. Νέοι επιστήμονες με γνώσεις και δεξιότητες, αλλά και ειδικευμένοι τεχνικοί, καταλήγουν με την αμοιβή τους να μην έχουν σπίτι να μείνουν, αυτοκίνητο να οδηγήσουν, λεφτά για να πληρώσουν την ασφάλειά τους. Και όσο το παραμύθι του ιδιωτικού τομέα ξεφτίζει τόσο μετατρέπεται σε μοναδική λύση για μια αξιοπρεπή ζωή αυτή η απαξιωτική «θεσούλα» στο Δημόσιο. Πρόκειται άλλωστε για μια συνετή κίνηση από κάποιον που επιδιώκει το μέγιστο δυνατό κέρδος από την εκάστοτε συγκυρία (οπότε μάλλον τα μαθήματα επιχειρηματικότητας είναι περιττά).
    Είναι λοιπόν βέβαιο ότι οι φιλελεύθεροι αναλυτές θα ήταν πολύ πιο συνεπείς απέναντι στην ιδεολογία τους, αν εστίαζαν την προσοχή τους στις ανεπάρκειες και τις στρεβλώσεις του ιδιωτικού τομέα, που ευθύνονται για την έλλειψη δυναμισμού που διακρίνει την ελληνική οικονομία, και αν πρότειναν τρόπους για την ουσιαστική αναβάθμισή της εργασίας σε αυτόν (που αναπόφευκτα έχει το κόστος της), αντί να κάνουν τα στραβά μάτια για τη συνεχιζόμενη απαξίωσή της από την ίδια την επιχειρηματική κοινότητα.
    http://mehrineoteras.wordpress.com/2010/03/24/psaxe-psaxe/#more-130

  18. "Όποιος αποφασίζει να εργαστεί στον δημόσιο τομέα αποδέχεται ότι αποχωρεί από εκείνο το πεδίο της οικονομίας όπου παράγεται κέρδος (το οποίο είναι η κινητήρια δύναμη αλλά και θεμελιώδης αξία του καπιταλισμού), αποδέχεται δηλαδή ότι από τη δουλειά του «δεν θα βγάλει λεφτά»"
    Όχι, αποδέχεται ότι η εργασία του θα μας καταχρεώνει (και τις επόμενες γενιές) παρέχοντας άθλιες υπηρεσίες (στο μεγαλύτερο κομμάτι του) χωρίς να φέρει καμία ευθύνη για αυτή την αθλιότητα.
    Εντάξει ρε παιδιά. Η μασημένη τροφή που δεν μπορείτε να βρείτε ή κάνετε ότι δεν βλέπετε.

    Τα παρακάτω στοιχεία να θεωρηθούν ύποπτα (προπαγάνδα, κτλ) και να τα χιλιοτσεκάρη όποιος θέλει από χίλιες διαφορετικές πηγές.

    Το Κράτος – Ψεύτης λοιπόν, που βασίζεται στην ψήφο των δημοσίων υπαλλήλων, μας δίνει τα παρακάτω στοιχεία: (φυσικά τα μεγέθη και η ζημιά είναι μεγαλύτερη αλλά θα αρκεστώ σ' αυτά)

    Για το 2009

    Δημόσιοι υπάλληλοι (ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, …) αριθμούν περί τους 510.000 (στην πραγματικότητα άλλα στοιχεία λένε 500 άλλα 550, απίστευτο έ;)

    Οι μεικτές αποδοχές (στο χέρι, για ασφάλιση, για σύνταξη) είναι 18,8 δισ ευρώ. ΜΟΝΟ ο μισθός, χωρίς ενοίκια, ρεύμα, φώς, τηλέφωνο, συντηρήσεις υποδομών, κτλ ΚΑΙ μόνο για τους μισούς δημόσιους υπαλλήλους ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ τους συνταξιούχους του δημοσίου (άσε τους χαμηλοσυνταξιούχους εκτός μην κολλάς).

    Ο μέσος μεικτός μηνιαίος μισθός (14 στο έτος) είναι περίπου 2700 για τους 500 χιλ.

    Ο μεικτός του 'Μάλιστα', όπως λέει λίγο πάνω από το βασικό, είναι 1100-1150 περίπου, με χειρότερη ασφάλιση και σύνταξη.

    Κόψε από τα υψηλά στρώματα πολύ χρήμα και ρίξε τον μέσο όρο στις 2000, χωρίς να πειράξεις τους από κάτω (σπάστα σε 1000 – 3000 νέους προς παλαιούς, βάσει αναγκών, κτλ).

    Σου μένουν 700 ευρώ 14 μήνες / έτος για 500.000 άτομα. Άμα θες 1400 ευρώ 14 μήνες / έτος για 250.000 άτομα.

    Πάρτα λοιπόν 'Μάλιστα' και διέθεσά τα όπου νομίζεις ότι υπάρχει ανάγκη. Εγώ μαζί σου. Θα πρότεινα ίσως να κάνεις 30.000 χιλιάδες 'ντοπερμαν' να ελέγχουν επιχειρήσεις, να δείς υπερωρίες να πληρώνονται, ωράρια να τηρούνται και πως διπλασιάζονται τα έσοδα του κράτους και το χρέος εξαφανίζεται.

    Το έγκλημα λοιπόν αυτό έχει και σνέχεια

  19. Ανώνυμε 2:20 θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με τα εργαλεία σου. Καταρχήν η αναδιάταξη της ελληνικής οικονομίας γίνεται τόσο από αλλοδαπά οικονομικά διευθυντήρια όσο και από αυτούς που είναι άμεσα υπεύθυνοι για την αυτούσια αναπαραγωγή της πρότερης προβληματικής κατάστασης. Όσον αφορά τους δεύτερους, για την απλή τυπική λογική, προκαλεί τον γέλωτα οποιαδήποτε επίκληση φερεγγυότητας στην προοπτική του να αποτελέσουν φορείς της οποιαδήποτε λύσης. Δεν αποτελούν τίποτε άλλο από αναλώσιμους αχυράνθρωπους των ομάδων μεγάλων συμφερόντων, ομάδων που μένουν καταφανώς στο απυρόβλητο. Όσον αφορά τα διεθνή οικονομικά διευθυντήρια, αυτά στοχεύουν ακριβώς στον εγχώριο δημόσιο τομέα αφού έχουν αλώσει ήδη και θα συνεχίσουν να αλώνουν τον ιδιωτικό. Και φυσικά, για σένα που κακώς χαίρεσαι και μάλιστα με μια αστεία χαιρεκακία, η λεηλασία του δημόσιου φορέα δεν θα γίνει για το χατήρι σου αλλά για τις τσέπες των διευθυντηρίων. Το παράδειγμα της Αργεντινής είναι φωτεινό τηρουμένων βεβαίως των αναλογιών. Η κυριαρχία που θρέφει ανέκαθεν τους επιθετικούς διαχωρισμούς μεταξύ των υπηκόων της για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντά της, αυτή τη φορά δρομολογεί έναν ιδιότυπο κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ μισθωτών σκλάβων ιδιωτικοιύ και δημόσιου τομέα. Πάντα για να δρομολογηθεί ένας κοινωνικός αυτοματισμός επιστρατεύονται υπαρκτά αντιθετικά χαρακτηριστικά. Δεν πρέπει όμως αντί να γινόμαστε στρατιωτάκια του κοινωνικού αυτοματισμού πρώτα να ενδιαφερόμαστε ποιός είναι αυτός που τον δρομολογεί και προς τίνος το όφελος; Και βέβαια υπάρχει πρόβλημα με μια μεγάλη κάστα δημοσίων υπαλλήλων και μάλιστα σε συγκεκριμένους φορείς (πχ πολεοδομία, δημόσια υγεία) που λεηλατούν τις τσέπες όποιουδήποτε τούς χρειάζεται, αλλά δεν πρέπει να είμαστε καχύποπτοι για τον χρόνο επιλογής του "εξορθολογισμού" και μάλιστα από εκείνους που έχουν οργανώσει τον κυρίαρχο "ανορθολογισμό"; Το πρόβλημα του συστήματος είναι στις ίδιες του τις δομές που διατρέχουν τόσο τον ιδιωτικό όσο και τον δημόσιο τομέα, αλληλοσυμπληρώνονται και αναπαράγουν την ιδεολογία, το νομικό καθεστώς και την ηθική της κυριαρχίας. Γι' αυτό και μεις δεν ενδιαφερόμαστε για την "ορθολογική" διαχείριση ενός κόσμου που η φιλοσοφία του είναι το κέρδος και τα προνόμια μιας κάστας αρπακτκών με την λεηλασία ανθρώπων και φύσης.
    Οι αριθμοί που παραθέτεις είναι αριθμοί κι αυτό είναι το μειονέκτημά τους. Δεν είναι ανθρώπινα μεγέθη. Μέσοι όροι, ποσοστά, μαθηματικές αναγωγές για να πεις  μερικές αλήθειες αλλά και περισσότερα ψέμματα. Ο σκουπιδιάρης μαζί με τον πολεοδόμο, ο κηπουρός μαζί με το τμήμα προμηθειών… Θα μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο στα 3μισυ εκατομμύρια εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα; Εξάλλου να μην ξεχνάμε ότι δεν αναφέρεσαι καθόλου στους εξοπλισμούς (ένα μαχητικό αεροπλάνο κοστίζει όσο ο δεκαετής προϋπολογισμός όλων των σχολείων ενός μεγάλου νομού συμπεριλαμβανομένων και των μισθών των "τεμπελχανάδων" δασκάλων και καθηγητών).
    Δεν έχω διάθεση να μπω σε μια μάταιη λογοκοπία, ούτε να σε βρίσω και να σε απαξιώσω (όπως έχεις κάνει ήδη εσύ σε διάφορους εξαρχής, και βέβαια γενικά στην πρωτοβουλία, λούζοντας ανθρώπους που δεν γνωρίζεις με διάφορα άστοχα επίθετα). Έχουμε διαφορετικά εργαλεία ανάγνωσης της πραγματικότητας από σένα, ανάλυσης του καπιταλισμού -συστήματος που λειτουργεί με την συσσώρευση κεφαλαίων-, επιλογής τακτικών αντίθεσης με την εξουσία -θεσμισμένης και μη-, φιλοσοφίας για τη ζωή -διαφορετικό αξιακό σύστημα από τον αστικό πολιτισμό.
    Παραπέρα, δεν είμαστε άεργοι (πολύ θα το θέλαμε -ποιός εξάλλου παράγει έργο και πώς αυτό κρίνεται ως χρήσιμο μέσα σε έναν καπιταλιστικό κόσμό;) ούτε ρεντιέρηδες (δύσκολα βρίσκεις εισοδηματίες εδώ τριγύρω), ζούμε στο Αιγάλεω (κι αυτό λεει αρκετά για όποιον ενδιαφέρεται να καταλάβει..), είμαστε εκτεθειμένοι στην καταστολή όσο δεν φαντάζεσαι,… και είσαι επιχειρηματίας (αν έχεις και υπαλλήλους έχει περισσότερη σημασία απ' ότι φαντάζεσαι για το διάλογο εδώ), δεν κατεβαίνεις στις διαδηλώσεις (ακούσαμε τους λόγους σου) και υπερασπίζεσαι τις "αλλαγές".
    Βλέπεις να υπάρχει κανένα ενδιαφέρον στη συνέχεια του διαλόγου;

  20. Οι αριθμοί και αριθμητικές πράξεις που κάνω λένε αλήθειες και ομολογούν εγκλήματα όπως είπα, που δεν συμφέρουν αρκετούς και κυριώς αυτούς που τους ταιριάζει και βολεύει το υπάρχον σύστημα.

    Εγώ σου είπα ότι το μισό δημόσιο (για μισθούς μόνο) τρώει σχεδόν τα μισά έσοδα του κράτους (σύνολο 45 δισ). Με τους άλλους μισούς και τα έξοδά τους το κράτος έχει έλλειμμα. Σου είπα ότι κόβοντας το λίπος από τους μισούς δ.υ. θα μπορούσαμε να 'μοιράσουμε' κυριολεκτικά μισθό 1400 ευρώ σε 250 χιλ ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη (πρέπει μάλλον να πω ότι αυτό θα μπορούσε να το γίνεεται εδώ και πολλά χρόνια). Εδώ φαίνεται και η υποκρισία του "Οι αριθμοί που παραθέτεις είναι αριθμοί κι αυτό είναι το μειονέκτημά τους. Δεν είναι ανθρώπινα μεγέθη". "Ο σκουπιδιάρης μαζί με τον πολεοδόμο, ο κηπουρός μαζί με το τμήμα προμηθειών" … για το μισθολόγιο στο δημόσιο τώρα, φυσικά ο γραφιάς φορμοσυμπληρωτής θα αμοίβεται λιγότερο από τον σκουπιδιάρη, και ακόμα καλύτερα όπως έδειξα παραπάνω κτλ. Αμά θες μεγαλύτερη ανάλυση πολύ ευχαρίστως να την κάνω. "μην ξεχνάμε ότι δεν αναφέρεσαι καθόλου στους εξοπλισμούς" εγώ σου μιλάω για τα πάγια έξοδα που κάθε χρόνο μας βουλιάζουν όλο και περισσότερο και τα στερούνται αυτοί που έχουν ανάγκη (και ακόμα δεν μιλήσαμε για το κρυφό κόστος). Πάλι αφού το αναφέρεις, το κόστος των μαχητικών αεροσκαφών και γενικότερα των στρατιωτικών εξοπλισμών μπροστά στο συνολικό ετήσιο κόστος (μισθοί, εγκαταστάσεις, …) του στρατού είναι αστείο.

    Έχω επιχείριση μαζί με συνεταίρους, δυστυχώς δεν έχουμε σταθερά μηνιαία έσοδα για μόνιμους υπαλλήλους, συνεργαζόμαστε όμως με διάφορους επαγγελματίες του χώρου (άτομα που γνωρίσαμε όταν εργαζόμασταν σε άλλες επιχειρήσεις) σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε έργου. Σε διαδηλώσεις με ΓΣΕΕ ή/και ΑΔΕΔΥ δεν μπορώ να συμμετάσχω νομίζω το εξήγησα. Δεν συμφωνώ με τους λόγους της διαδήλωσης (τους αληθινούς, όχι το αόριστο ευχολόγιο) και με το γεγονός ότι πολλές φορές στην ίδια διαδήλωση είναι το θύμα και ο θύτης. Π.χ. διαδήλωση εκπαιδευτικών που μέσα στους λόγους της διαδήλωσης (όλα γίνονται για τα παιδιά φυσικά) χώνουν και το μισθολογικό που είναι ο ουσιαστικός λόγος (εγώ παρακολούθησα δημόσιο γυμνάσιο – λύκειο και από όλους τους εκπαιδευτικούς που γνώρισα τότε, δύο τρείς ήταν αυτοί που έκαναν την διαφορά από την βλακεία, παπαγαλία και βαρεμάρα των υπολοίπων. Ίσως για σένα ήταν διαφορετικά). Αν και δεν μίλησα ποτέ πριν για "τεμπελχανάδων δασκάλων και καθηγητών ". Τις αλλαγές που αναφέρω παραπάνω τις υπερασπίζομαι εδώ και πολλα χρόνια. Αλλά βλέπεις δεν συνέφεραν ποτέ τα κομματόσκυλα και τους βολεμένους για να τα εφαρμόσουν. Προσωπικά, περισσότερο απολαμβάνω διαλόγους από μονόχνοτους μονολόγους και το ενδιαφέρον θα ήταν μεγαλύτερο αν απαντούσες περισσότερο σ' αυτά που λέω και όχι σ' αυτά που νομίζεις ότι κρύβω. Αλλά πάλι περαστικός είμαι…

  21. Και βέβαια σε σένα απάντησα, αλλά δεν περίμενα και καμία καλύτερη ανταπάντηση. Όντως μας έχεις κουράσει.
    Δεν είπα ποτέ ότι ήσουν "πουτάνα" κανενός αφεντικού. Εσύ αντιθέτως το υπονοείς εμμέσως πλην σαφώς για μένα, χωρίς βέβαια να μου λες γιατί. Γενικότερα, επειδή και βλάκα σε είπα (και σε λέω) και άρρωστο (και σε λέω) και επιχειρηματία (αυτό το λες κι από μόνος σου και χωρίς ντροπή), τα άσχημα λόγια που σου λεώ, πηγάζουν από αυτά που γράφεις και από αυτά που κρίνω σύμφωνα με αυτά που γράφεις και μόνο, έχοντας εμπιστοσύνη στο ότι δεν γράφουμε ψεύδη εκατέρωθεν. Αντιθέτως, τα όσα προσβλητικά λες εσύ π.χ. για μένα, πηγάζουν από τη φαντασιοπληξία σου και όχι από αυτά που γράφω. Εσύ φαντάστηκες πράγματα για μένα και με έβαλες στα κουτάκια σου του "τεμπέλη", του "άεργου", της "πουτάνας του αφεντικού", "του ονειρευτή αντάρτικων και επαναστάσεων", του "μ(π)αμ(π)άκια", του "υποστηρικτή των θανάτων της μαρφίν και τέτοιων λογικών" και δεν συμμαζεύεται, τη στιγμή που καταθέτω ανοιχτά απόψεις που οδηγούν σε εκ διαμέτρου αντίθετα πράγματα. Πες μου ειλικρινά, φταίω εγώ που σε λέω βλάκα; Και λιγα σου έχω πει. Βλάκα.
    Ανώνυμε επιχειρηματία, που λες, κι ο Παπακωνσταντίνου ακριβώς τα ίδια λέει. "Μιλάει λέει με αριθμούς που λένε αλήθειες". Θα σε στεναχωρήσω και πάλι λοιπόν αλλά οι αριθμοί ποτέ δεν λένε αλήθειες όταν ερμηνεύουν την πραγματικότητα, αλλά μόνο όταν δηλώνουν την παρουσία τους μέσα σε ένα συγκεκριμένο και ορισμένο μαθηματικό περιβάλλον (αν και κάποια μοντέρνα μαθηματικά ρεύματα το αμφισβητούν και αυτό). Σοκάρεσαι; Ρώτα έναν οποιοδήποτε μαθηματικό.
    Όχι μόνο λοιπόν χρησιμοποιείς λάθος μέσο για να εξηγήσεις μία κατάσταση, αλλά δεν το κατέχεις και καλά το ρημάδι. Τα 5,25 δισεκατομμύρια ευρώ που ετησίως διατίθενται υπό τις ευλογίες της ελεύθερης αγοράς σου στις αμυντικές δαπάνες του ελληνικού κράτους (τα μισά πάνε απευθείας στην αμερική και για φαντάσου και στο ΔΝΤ που έρχεται τωρα να δανείσει το κράτος αυτό), κατατάσσοντάς το στην 1η θέση της Ε.Ε. στον αντίστοιχο πίνακα, σου φαίνεται "αστείο κόστος" σε σχέση με τους μισθούς και τις συντάξεις ανθρώπων; Και μάντεψε, σε αυτά τα 5,25 δισ ευρώ, δεν συμπεριλαμβάνονται οι μισθοί των στρατιωτικών (μερικοί από τους οποίους αμοίβονται αδρά για τις κατοχικές συνδρομές τους στο Αφγανιστάν, από όπου μεταξύ άλλων ενισχύουν και το εμποριο οπίου που βρίσκεται στα χέρια του US army μια που το φερε η κουβέντα πιο πάνω), ούτε και τα επιμέρους κονδύλια των στρατιωτικών περιοχών και ζωνών. Οπότε τα 5,25 δισ. είναι ένα μόνο μέρος της οικονομικής αφαίμαξης μιας κοινωνίας προς χάριν του στρατού και φυσικά του ελεύθερου εμπόριου όπλων. Μάντεψε επίσης ότι αυτά τα χρήματα αρπάζονται και από τις τσέπες των δημόσιων υπαλλήλων, σε περίπτωση που το μίσος σου για αυτούς σε έκανε το παραβλέψεις. Κι όλα αυτά για να συντηρείται τι; αναρωτήθηκες ποτέ ή το στρατιωτικό καθεστώς της χώρα σου, σου φαίνεται κι αυτό αστείο; Παρόλα αυτά, οι αριθμοί σου, φορείς της αλήθειας σου, στοχεύουν τους νοσηλευτές και τις καθαρίστριες και όσο και αν χτυπιέσαι για το αντίθετο όχι τους μεγαλογιατρούς και τα μεγαλολαμόγια, τα οποία συνεχίζεις να τα έχεις στο απυρόβλητο σαν νέος, φερέλπις και ανερχόμενος επιχειρηματίας που γνωρίζει καλά την κοινωνική και ταξική του θέση.
    Οι αριθμοί σου έχουν ως στόχο τους εργαζόμενους κυρίως του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα (σταμάτα να κάνεις την πάπια σε αυτό). Κι αυτό διότι αυτοί οι δύο τόσο διαφορετικοί κόσμοι που παραθέτεις διαπλέκονται οικονομικά σε τέτοιο βάθμο, λειτουργούν άλλωστε στον ίδιο κοινωνικό ιστό και δε θα γινόταν διαφορετικά, που είναι κάτι παραπάνω από παιδαριώδες το να πιστεύεις ότι χτυπώντας τον έναν, μπορείς να αφήσεις αλώβητο τον άλλο. Στον δικό μου κλάδο, όπως και σε πολλούς άλλους, όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις θα αποφασίσουν εάν θα πετσοκόψουν τους εργαζομένους τους (εμάς δλδ και όχι τις περουσίες τους), βάσει του μεγέθους της ακινησίας στην οποία θα εξαναγκαστεί το δημόσιο. Πιο απλό και πιο χυδαίο δεν γίνεται.
    Οι αριθμοί και τα λεγόμενά σου, μιλάνε για εγκλήματα, στρέφοντας το βάρος αφαιρετικά στο "δημόσιο", και δυστυχώς για σενα σε προδίδουν και δείχνουν με σαφήνεια τίνος συστήματος είσαι υπέρμαχος. Αυτού που δε θέλει σε καμία περίπτωση να ορθολογικοποιήσει το δημόσιο καθώς το βλέπει εχθρικά και ανταγωνιστικά. Αυτού που θέλει να το τσεκουρέψει τόσο, ώστε να χάσει κάθε πρόσχημα κοινωνικής προσφοράς, και έτσι να προχωρήσει στην κατάργησή του με άνεση, ξεπουλώντας τα πάντα στην σφαίρα του ιδιωτικού συμφέροντος. Του συστήματος δλδ, που οργανώνεται στη βάση του νεοφιλελύθερου μοντέλου του καπιαλισμού. Του συστήματος που θέτει συνεχώς εκβιαστικά και βίαια διλλήματα για να μπορεί να μας λεηλατεί όλο και χειρότερα.
    Τα υπόλοιπα είναι κούφιες κι εύκολες προτάσεις, χωρίς νόημα. Στηρίζεις τη σημερινή κατάσταση και την οξεία επίθεση των αφεντικών και του πολιτικού συστήματός που τους εκπροσωπεί γνωρίζοντας καλύτερα από όλους (επιχειρηματίας ώντας) ότι κανένας χαμηλός μισθός δεν πρόκειται να εξορθολογικοποιηθεί προς τα πάνω και πετάς το τυράκι της τιμωρίας των μικρολαμόγιων για να φανείς κοινωνικά δίκαιος. Εμάς κοροϊδεύεις ή τον εαυτό σου; Διχάζεις ή και τριχοτομείς (διαχωρισμός να 'ναι κι ότι να ΄ναι) τους εργαζόμενους, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια σε όσους διαβλέπουν ότι καμία διαφθορά των εργαζόμενων δε θα μπορούσε να δημιουργήσει τέτοιο οικονομικό χάος, γιατί πολύ απλά οι εργαζόμενοι ποτέ δεν είχαν τη δύναμη με οικονομικούς όρους να δημιουργήσουν μία κρίση στον καπιταλισμό (οι εργαζόμενοι παράγουν "κρίσεις" στον καπιταλισμό μόνο με τους αγώνες, τα συνειδητά και συλλογικά σαμποτάζ και τις αντιστάσεις τους). Κρίση στον καπιταλισμό παράγουν είτε εγγενή και δομικά χαρακτηριστικά του, είτε τα ίδια τα αφεντικά. Αυτά για το οποία δεν έχεις πει μια γαμημένη κουβέντα σε τόσα σχόλια. Τα δικά τους εγκλήματα παραγράφονται από την αλήθεια των αριθμών σου. Να τη χαίρεσαι την αλήθεια σου, μαζί με αυτήν των παπάδων.
    Άιντε, Νούμερο.
    υ.γ: Τις αξίες μου και πως αγωνίζομαι γι αυτές δεν τις εξηγώ στο (2), όπου ανάθεμα κι αν κατάλαβες τι εξηγώ εκεί. Τις καταθέτω ανοιχτά στους δρόμους και στα πεδία των συλλογικών αντιστάσεων. Από όπου -το έχεις ξεκαθαρίσει με τις επιλογες σου και με τα σχόλια σου- ούτε ως περαστικός δεν θα βρεθείς ποτέ.

  22. Ρε σύντροφοι, αφήστε τους αριστερούς να υπερασπιστούν την ελευθερία έκφρασης των φασιστών "εις το όνομα της δημοκρατίας τους" και μην κάνετε διάλογο με το ασπόνδυλο γιατι δεν οδηγεί πουθενά. Αφού τα σκατά που έχει στο κεφάλι του, μυαλό δεν πρόκειτε να γίνουν!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *